28 Eylül 2011 Çarşamba

AVONDAN CHRİSTİAN LACROİX NUİT EDP HARİKA BİR ÜRÜN DENEDİM VE ÇOK BEĞENDİM:)

Merhaba arkadaşlar Henüz yeni piyasaya çıkacak olan Avon Christian Lacroix Nuit EDP (50ml) parfümünü deneme şansına sahip oldum ve inanınki çok beğendim. Parfum kokusunda çok seçici biri olarak en çok tercihim misk ve çiçeksi kokular oluyor gerçekten. Benim gibi Çiçeksi kokuları sevenlere tavsiye edeceğim çok güzel bir parfum. Büyüleyici çiçek kokularına gizemli amber ve misk dokunuşları eşlik ediyor parfumde. Şişesi ve rengide çok büyüleyici, üstekil yeni kampanyayla hem uygun fiyata hemde Bayan Kol saati hediyesi var .
 Eylül 2011 tarihinden itibaren satışa sunulan Christian Lacroix Nuit EDP (50ml) %25 İNDİRİM ile SADECE 54,00TL ve şık tasarımı ile dikkat çeken Bayan Kol Saati HEDİYELİ! Christian Lacroix Nuit Pour Homme EDT (75ml) %25 İNDİRİM ile SADECE 54,00TL ve erkek şıklığını yansıtan güçlü tasarımı ile Erkek Kol Saati HEDİYELİ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder