5 Eylül 2011 Pazartesi

TATİL DÖNÜŞÜ VE GÜRCİSTAN MACERALARIMIZ:))

Her güzel şey gibi tatilimizde bitti ve kürkçü dükkanına geri döndük:) Bugun fırsat bulamadım yarın ömürstore ve evdiz kampanyalarımızı açıklayacağız nasipse:)

Bayramda İrana gitmeyi kafaya koymuştuk ama son anda benim maniplasyonlarımla rotayı Gürcistan'a çevirdik :) Başbakanın açıklamasına binayen pasaportsuz giriş yapıldığını zannediyorduk ama yapılmıyormuş bilginiz olsun arkadaşlar bizim gibi yüzlerce turist hopada konaklamak zorunda kalıyorlardı:)) Pasaportumuz 2 gün ptt de geciktiği için Gürcistana giriş yapamadık ama Hopa-Ayder yaylası-Kars ani harabeleri ve pek çok güzel yer gördük:))
Gözlüklerim Bingomingo'dan gelen Butti marka gözlük çok beğendim tam benlik Güneş kremi ve gözlüğü hastalığı var bende zaten:))


Hopada kızımla yürürken:) Arkadan ablanın bize bakışlarınıda yakalamışız:) Bu arada elbisem Estehci.com dan geldi ama bana göre çok kısaydı bel ve fırfırı ben ekledim:))

1 yorum:

  1. bu cadı kocaman olmuş yavv yerim ben onu:) bol bol gezdiniz yani

    YanıtlaSil