7 Mart 2012 Çarşamba

LUXYBOX ŞUBAT KUTUM

Merhaba arkadaşlar öncelikle 1 ay sizlerden uzak kaldığım için sizleri çok özlediğimi belirtmeden geçemeyeceğim :)) Malum depremden dolayı düzenimizi hala tam olarak kuramadık. Yaklaşık 1 aydır şehir dışındaydım yeni geldim ve geldiğim gibi ilk işim sizlerle birlikte güzel paylaşımlarda bulunmak oldu:) Luxybox kutum aslında şubat ayında gelmişti ancak yeni tanıtma fırsatını buldum.

                            

Öncelikle deneme boyu orjinal ürünleriniz çok şık bir kutu ve koli içinde geliyor.
                         

Kutunun içinde ise muhteşem ürünler var....
                 


              

İşte çok şık ürünler ve şık tasarımlı kutumuz:))

              

KUTUNUN İÇİNDEN ÇIKANLAR;

Nail Trick Peel Of Su Bazlı Oje 12 ml.


Alterna Hemp Organics Saç Şekillendirici Losyon 25 ml.


Rosactive Couperose Cream Hassas Ciltler İçin Krem 4 ml .


Dr. Baumann Light Fondöten Sample 3 ml.


Natural Aromatic Vanilya Banyo Tuzu 50 gr.


Fruitkicks Duş Jeli Nar Özlü 60 ml.

Ücretsiz Hydra Intense Bakımı (Değeri 160 TL)


Ürünler çok değerli ve kaliteli gerçekten kozmetik olarak tırnak cilasına bayıldığımı söylermeden geçemeyeceğim. kendiğinden soyulan etkisiyle harika gerçekten:))
Çok kaliteli cilt bakım, kozmetik ve parfümleri deneme şansına sahip olmak ve beğendiğiniz ürürnleri uygun fiyata satın almak istiyorsanız http://www.luxybox.com/ bu adresi sıkı takip edin derim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder