24 Nisan 2012 Salı

LİLA KUTU NİSAN AYI HEDİYELERİM:)

Arkadaşlar merhabalar. Bu ay heycanla beklediğim Lilakutum geldi. Öncelikle hızlarından ve duyarlılıklarından dolayı Lilakutu yetkililerine çok teşekkür ederim :) Bu ayki kutumuz çok harika şuan ürünleri kullanmaya başladım hemen güneş kremini denedim muhteşem gerçekten. Artık güneşten yüzümde kızarıklık yanık vs hiçbirşey olmuyor. Tavsiye ederim:)






Kutuda olanlar ise ;

Inglot Oje---TAM BOY

Palmers Cocoa Butter Vücut Losyonu ---NUMUNE

Palmers Cocoa Butter Formula Firming Butter ---NUMUNE

Bioderma Sensibio H2O Susuz Temizleme Losyonu---NUMUNE

Activin T Form İçeceği ---NUMUNE

Petal Presh Organik Şampuan ---NUMUNE

Bioderma Photoderm Güneş koruyucu SPF50---NUMUNE

Ardell Takma Kirpik ---TAM BOY

Neostrata Daytime Protection SPF15---NUMUNE

Neostrata Yüz Temizleyici ---NUMUNE

Dermosilver Gümüş İyonlu Duş Jeli ---NUMUNE

Dermosilver Gümüş İyonlu Sabun---NUMUNE

 
Şuan Bioder hassas göz çevresi makyaj temizleyiciyi kullandım harika gözde yanma, batma gibi hisleri ilk defa hissetmedim:) Lens kullananlara özellikle tavsiye ederim:) Birde dediğim gibi güneş ürünlerine bayıldım:)
Eğer sizde yeni ürünler denemek ve keşfetmek istiyorsanız ..Aylık 19 TL karşılığı LİLA KUTU 'ya abone olabilirsiniz..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder