15 Mayıs 2012 Salı

FLORMAR 2012 YAZ RENKLERİ ÇOK CANLI VE ÇARPICI....

Merhaba arkadaşlar. Flormar 2012 Yaz serisi okadar canlı ve güzel ki renleri görünce inanamayacaksınız ve mutlaka benim olmalı diyeceksiniz biliyorum:))
İşte Flormar Alışverişim...
 Öncelikle muhteşem flormar setini görmeniz için yakından çekilmiş bir fotoğraf paylaşmak istedim:)

 Flormar Terrocotta Blush-On allık ve pudradan bahsedeyim Terrocotta allık yüze ışıltı veriyor ilk sürüşte bunu farkediyorsunuz ve içerisindeki renk döngüsü yüzünüzü homojen olarak canlandırıyor. Çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim:))
Flormar Terrocotta Powder Pudra ise harika bir kapatıcı gerçekten, Flormar ürülerinin hiçbirinde katkı maddesi olmaması ve hayvanlar üzerinde denenmemiş olması bana ayrıca cazip geliyor:)

Flormar Tekli farların çarpıcı renklerine bayıldım:) En kısa zamanda sürüp sürüştürüp size resimler ekleyeceğim:))



Flormar Long Wearing ruj serisi muhteşem:) elimde renklerin canlılığını görebilirsiniz.Bu rujlar kaçmaz. ayrıca sitede indirim fırsatı var 11,93 Tl ye muhteşem rujlar sizin olabilir. Renk seçenekleri için Tık Tık

 Gelelim ojelerimize. SUPER SHİNE Ojelerin renklerini görüyorsunuz. Harika değilmi:))




 Flormar PRETTY Ojelere bayıldım .Pembe rengi küçük kızımla ben beraber denedik:))

Ahh vazgeçilmez 4 lü ürün:)) Siyah göz kalemi tam bana göre Eyeliner tarzında kalem çekebiliyorsunuz, mavi ve soldan 3. sıradaki siyah göz kalemi ise ışıltılı harika. Rimel kirpikleri besliyor ve mükemmel sabitliyor:)) Bu yaz flormarla beraberiz arkadaşlar şiddetle tavsiye ediyorum.

4 yorum:

  1. yaaa bayıldııım hepsi birbirinden güzeell ^-^ ama aramızda kalsın en çok da rujlara bayıldım!!;))

    YanıtlaSil
  2. flormarın ürünlerini begeniyle kullanıyorum hem kaliteli hem hesaplı

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok güzeller. Şanşa şehir dışındayım. Eve dönüş yapınca işallah daha detaylı resimlerle anlatacağım:))

    YanıtlaSil
  4. çığlık atmak istiyoruuuuuuuuum hepsi birbirinden güzel ürünler.
    Flormar kalitesi ve renkleriyle tartışılmaz bir numara sende her zamanki gibi doğru tercihi yapmışsın

    YanıtlaSil