25 Mayıs 2012 Cuma

QUEEN ELIZABETH SALYANGOZ KREMİ 79 TLDEN 9,90 TL YE DÜŞMÜŞ KAÇIRMAYIN!!!!


Merhaba arkadaşlar sizlere şuan müthiş bir indirim haberim var :)) İnanamayacaksınız ama gerçek!!!! Salyangoz kreminin faydalarını bilmeyen yoktur sanırım.. Cilt onarımından yenilenmesine, sivilce tedavisinden antiaginge her derde deva muhteşem QUEEN ELIZBETH Salyangoz kremine sadece 9.90 tl ye sahip oluyorsunuz. http://kralicekremi.com/ adresinden bilgi alabilirsiniz.. 500.000 kadın aldı denedi memnun kaldı sizde memnun kalacksınız eminim ve bloğumuza düşüncelerinizi yzrsanız sevinirim:))

DETAYLI ÜRÜN BİLGİSİ İÇİN TIKLAYINIZ

İçindekiler
D.water, Paraffinum Liquidum, Cetyl Stearyl Alcohol, Cetereath 25, Octyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Allantoin, Glycerin Pharma, Cetac Cetriminum Chlorid, Glyceril Mono Stearate, Perfume, Dimeticon, Fenonip, Vitamin E, D-pantene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate,Citric Acid, Edta

Cildinizi erken yaşlanma belirtilerine, çizgi, kırışıklıklar, sivilce ve lekelere karşı korumaya yardımcı olur.
  * Kırışıklıkların ve çizgilerin görünümünü azaltmaya,
* Sivilce ve cilt lekelerini düzeltmeye,
* Ciltte pürüzsüz bir görünüm sağlamaya,
* Yaşlanmadan dolayı oluşan ton farklılıklarını gidermeye,
* Solgun ciltlerin ışıltı kazanmasına,
* Geniş gözenekleri ve siyah noktaları gidermeye,
* Kuru ciltleri yoğun bir şekilde nemlendirmeye,
* Cilt çatlaklarını gidermeye yardımcı olur.


Kullanım Şekli
Temizlenmiş cilde ince bir tabaka halinde, tamamen emilene kadar masaj şeklinde uygulayınız.Gündüz ve gece kullanılır.

Uyarılar
Ürünü kullanmadan önce bileğinizin iç kısmında test ediniz Serin ve kuru yerde saklayınız

73 yorum:

  1. Geçenlerde bir arkadaşım kullandığını ve çok beğendiğini söyledi üstelik yüzündeki değişim farkedilir derecedeydi fiyatı da çok uygun olduğu için hemen deniycem bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya arkadaşlar bende duydum bu kremin metnini ama normal fiyatı 99-100 tl arası bim de satılan orjinal midir acaba. birde resmi satış sitesi 30 ml den yukarı yoktur standart 30 ml üretiliyor ve orjinalleri faturasız olmaz diyorlar ama siz ne düşünüyorsununz bu konuda cevaplarsanız sevinirim

      Sil
    2. yaa bn de buğün sabah neten baktım tesadüfen de çarşıya çıktım bmden bii alcaktım bu kremi gördüm aldım ama ya yararı olmazsa dedim Adsız sende ürünün orjınal olup olmadığını bilmeden konusuon he y allahım ya üstünde test edilmiştir ve orjınal üründür yazıyo sen de 30 ml sini kullan olur biter ne ortalığa salak insan figürü sergilion :D

      Sil
    3. bende kremden almişim ıkı haftadır kulanıyorum bi işe yaramıyor

      Sil
    4. Pahalı kremlerden daha iyi aylardır kullanıyorum çok memnunum.

      Sil
  2. Salyangoz özlü kremlerin etkisini duydum.senin yazdıklarında bunu doğruluyor,benim sıkıntım Sivilce ve cilt lekesi onlardan kurtulmayı kim istemezki

    YanıtlaSil
  3. bu ürünü bende denemek istiyorum
    metini çok duydum

    YanıtlaSil
  4. bim'den temin edilebilmeside büyük rahatlık olmuş.

    YanıtlaSil
  5. ARKADAŞLAR,

    SADECE BİM MARKETLERE ÖZEL BU FİYAT VE BİM LERDE SATILIYOR, BEN DENEDİM, GAYET GÜZEL. İNŞALLAH SATIŞI DEVAM EDER

    YanıtlaSil
  6. slm bende iki gün önce aldım 39 yaşındayım göz altlarımda morluklar vardı daha şimdiden yok oldu yüzüm bebek gibi... HARİKA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genetikmiydi peki...

      Sil
  7. DENEMEK İSTEDİĞİM bir ürün çok güzel bir ürüne benziyor

    YanıtlaSil
  8. http://www.kadin.info/queen-elizabeth-salyangoz-kremi.html bu siteye yorumum yaklaşk yarmsaat önce yazdm bu internet başnda zaman ck hızlı geçiyor.yorumm yynlandgnda okursnz diycemde burdan da paylaştmzaten ayrıca bu sayfadada çokyorum yapan kişi var.Bilgilerinize ilgilennler için duyumk ve belrtmek istediM.
    merhabalar,bn adanadan çağla,bende bu ürünü kullandım vede kullanmaya devmediyrum ilk annmalmştı ondan nededm ve kullandm uyumadan önce kullanıyrmcnkü cildin gece kendini yenlediğini düşünüyorum. bu arada 19yaşındayım.bi yan etkiylede karşılasmadım evet bmimde satıyrlar artk bu insanlar reklmmı ypıyor düşncesi oluşuyr olabilr.Bnm gerçk yorumm şu ginleri saymadım fakat bnde yaklşk 2 hftadr kullanıyorum annmnkinden denedm hoşuma gtii kendimede adrdrdm.ilk defa gndz kullandm oda su an.bnce gü<l bir urun . bendede su an sıvılceler oluştu diğer insasnalrn yorumlarına baktım herkesnkini okudum blki dedkleri gibi içteki deri kendini yeniliyr yada tewmzliyrdur dedkleri gibi bazn kullanmıyrm bzen kulanıtyrm alttdaki derinin kendini yenlemesi fikride mantklı gibi geldi bakalım zaman göstercek.su an yorumlarım böyle fakat su bi gerçekki tıkalı göznekleri acıyrm tem<iyr sivlcelerimede insallah etkisi olması dileğiyLe.Herkese iyi gnler dilerim.Kullanmaya devmettkceszere yazmayı ve yorumarım bildirmeyi düşünüyorum.İyi GnLer DiLeriM.

    Konunun Orjinal Adresi-Devamı: http://www.kadin.info/queen-elizabeth-salyangoz-kremi.html#ixzz1zkKTozVD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman sen yazma rica ediyorum okuyana kadar canim cikti bu ne be

      Sil
    2. aman sen yazma rica ediyorum okuyana kadar canim cikti bu ne be

      Sil
    3. :))))))))))))cok güldm kübra yorumuna

      Sil
    4. bencede yazmasın haha :D:D

      Sil
    5. sen kullanma da ,, yorumda yazma illa yapacaksan imla hatalarına vurgularına dikkat et. bu nedir ya . yaşından utan desem yeri var . benim 5 yaşındaki kızım senden daha güzel yazıyor...

      Sil
  9. salyangoz kremi kadınlar için gerçekten büyük bir nimet :)

    YanıtlaSil
  10. Meraba ben muazzez holladan yaziyorum yaz ayinda izine geldigimde almistim bu urunu cok memnun kaldim o zamandan simdiye kadar kulllandim super bi urun ama bitmek uzere ne yapacagimi bende bilmiyorum egr bir bilginiz varsa tavsiye etmesini bekliyorum nasil alabilirim diye yurt disina satis yapiliyormu kargoyla falan bir bilgisi olan varsa sevinirim tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  11. slm hollandalı arkadaşım türkiyede bim mağazalarında var ayrıca internetten sipariş verebilirsiniz bende yeni aldım deniycem bakalım inşallah faydasını görürüm

    YanıtlaSil
  12. süpersin bim...

    YanıtlaSil
  13. slm ben ayşe bim e gitmezdim hiç aslında diyer marketlerden ucuz herşey ve bu krem sivilce icin işe yarar inş bim satışa devam eder inş bu kremi..

    YanıtlaSil
  14. ayşe bim seviyorum seni..

    YanıtlaSil
  15. BENDE YENİ ALDIM BİM DEN ...SİVİLCE LEKELERİM İÇİN HADİ BAKALIM İNŞALLAH HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATMAZ :)

    YanıtlaSil
  16. bende bu ürünü yeni aldım yeni kullanmaya başladım faydasını görecem gibi

    YanıtlaSil
  17. bence ürünü kullanan ürünün reklamını yapsın BİM'İN DEĞİL

    YanıtlaSil
  18. Laf konustu işte sivri zekalı

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar alarji etkisi var önce bileğinizin iç kısmında test edin bnde kullandım ilk bi hafta sorun olmadı sonra alerji yapmaya başladı yağlı ciltler içinde sorun olabilir sivilce sorunları olanlar doktorla konusmadan kullanmasın arttırabilir eczacıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullandm ve maalesef sivilcelerimi arttirdi :( bu duruma ne yapabilirim. onerebileceginiz birsey var mi acaba

      Sil
  20. Meraba benim kuru karma bi cildim var siyah lekelerimde var acaba uygunmu yardimci olu ne olur.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim bi dene yan etkisi varmi diye bileginin icinde dene bikac dakika bekle sonra yuzune sur farkedersin inş faydali olur

      Sil
    2. ben kullandım kuru cildim gitti ve tertemiz bi cldim oldu kullanmaya devam edicem

      Sil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Benim cildim cok yagli bu krem cok iyi makyajdan once kremi surunce sivilceyi cogaltmiyor yuzune parlaklik veriyor tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  23. Çatlaklara faydasi oluyo mu acaba

    YanıtlaSil
  24. Gözaltına uygulayan varmı faydasını gördümü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çatlaklar için faydası var mıdır acaba ??

      Sil
  25. bende aldım çok güzel çok begendim fiyatıda süper inşallah hep bu fiyatta gider

    YanıtlaSil
  26. sivilcelerim ve lekelerimden kurtlmak istyorum.yaza dugunum war uf .C işe yarar umarm

    YanıtlaSil
  27. arkadaslar onceden okadar reklamlara cıktı 79 tlden satılıyordu sımdı bimde 9.90 ve gercekten 8etkısı var ben annemden gordum gızlı gızlı kullanıyorum cıldım parlıyor umarım cılttekı sıvılce lekelerıne ii gelır 1 hafta kullanayım sıze yorumlarımı bıldırırım sımdılık allaha emanet olun saglıcakla kalın mst yurtsever facebokk

    YanıtlaSil
  28. arkadaslar A101 de de var

    YanıtlaSil
  29. a101dekini aldm ben. 1haftadr kullanyorum çok yararı olmadi. Bakalm bi kullanalm bi sure daha.,.

    YanıtlaSil
  30. ben 15 yaşındayım cildim kuruyor sürekli ve parlaklığı için kullanıcam yaşım için bir sakıncası varmı acaba

    YanıtlaSil
  31. salyangoz kremi harika bşey ya. Cldm bebek gbı oldu . A101dkını kullandm. Annem de çıllerı ıcn kullandı.azaldı resmen. Tawsye edrm. Yaş 22.

    YanıtlaSil
  32. Selam ben 15 yaşındayım. Yüzümde sivilce izleri açısından çok fazla sıkıntım yok 2-3 tane. Benim dersim siyah noktalarım, çillerim, ve izlerim(yara,ameliyat vb.) acaba bunlara iyi gelir mi? Benim cildim yağlı bir de. Yorumları okudum da..Eğer bileğimde kızarıklık olursa sürmeyeceğim öyle mi? Kusura bakmayın herşeyi soruyorum fakat cildimin daha fazla berbat olmasını istemiyorum.

    YanıtlaSil
  33. Güzel bir krem

    YanıtlaSil
  34. bencede güzel bir krem bende kullanıyorum sivilcelerim azaldı cildi parlatıyor

    YanıtlaSil
  35. arkadaslar bu kremin yara izlerine faydasi oluyo mu lutfen bigi verin

    YanıtlaSil
  36. selam bende dün aldım ne zmanadır alsammı diyordum sonunda aldım etkileri heryerde okudum genelde sonuçalr ii denemeye değer 1 haftasonra yeniden yazacagım haydi kızlar güzelleşelim:))

    YanıtlaSil
  37. bende kullanıyorum çok memnunum arkadaşlara tavsiye ederim özellikle kokusu çok güzel

    YanıtlaSil
  38. ben buürünüyeni aldım eyeriyi bir sonuç alırsam mutlakayazıcam

    YanıtlaSil
  39. slm mutlaka yazıcam demiştim4 günde gerçekten faydasınıgördüm negibi derseniz cilte tazelik sivilcelekelerim yavaşyavaş yok oluyor güzelbikırem bana cildime iyi geldi kullanmanızı tavsiyeedrim

    YanıtlaSil
  40. leke için kullanan varmı lekeler gidiyormu

    YanıtlaSil
  41. Arkadaslar ben yaklasik bir ay kadar kullandim cildim yagli olfugu icin mi bilmiyorum boynumda cok fazla irin seklinde sivilceler cikti sizde yan etki odu mu ?

    YanıtlaSil
  42. Bende kullandım memnunum şimdilik clinugue markanın hiç faydasını görmedim bir sürüde param gitti

    YanıtlaSil
  43. merhaba arkadaşlar ben vücuttaki çatlaklar için kullanmak istiyorum ama faydası olur mu sizce vücuttaki çatlaklar için kullanan var mı?

    YanıtlaSil
  44. ben kıllandım kolum için güneş yanıklarım vardı yer yer rengi açıldı sabredersem geçecek sanırım tavsiye ediyorum kızlar yüz rengini daha çabuk açıyor duyrulurrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  45. pardon kullandım diycektim

    YanıtlaSil
  46. aldım yüzde kızarıkık bıraktı berbat bir kremmiş arkadaşlar tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  47. bizde bim e gitttik kreme baktık baktık geri geldik arkadaşlar herkesin almasını tavsiye derim çünkü evde çok pişman oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  48. bende aldım bu kremi kullanıyorum yumuşacık yapıyor yüzümde güneş lekesi var onun gitmesi için almıştım fakat bi değişiklik olmadı şimdiye kadarkullanmaya devam ediyorum değişiklik olursa tekrar yazarım :)

    YanıtlaSil
  49. nasıl yapılıyor bilen varmı salyangozlar öldürülüyormu öğrenmem lazım bulamadım

    YanıtlaSil
  50. ya benimde uçuk izimi geçirir mi bi de beyaz tenliyim çok belli oluyor

    YanıtlaSil
  51. cok kotu bir krem. sakin kullanmayin. 2 gun kullandim 1 haftada cildim anca duzeldi. yorumuma inanmayalarda 10 tl sine kiyip alsin birebir test etsin gorsun.

    YanıtlaSil
  52. yorumların çoğu olumlu denemeli

    YanıtlaSil
  53. bnmde yengemim yuzunde dogum lekeleri olustu bize bu kremi onerdiler ama kararsiziz

    YanıtlaSil
  54. ben de çok memnunum herkese tavsiye ederim. tek kelimeyle süper. onca yıl çeşitli kremlere boşuna servet harcamışım...

    YanıtlaSil
  55. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  56. Yanıtlar
    1. Ben baktım da bügün satılmıyor artık bim de nerde bula biliriz onu da bilmiyorum bilen varsa yardımcı olursa sevinirim

      Sil
    2. Hayır satılmıyor artık bügün baktım sordum dediler ki artık gelmiyor

      Sil
  57. bilemiyorum yazıyı çok önce yazmıştım:)

    YanıtlaSil