26 Mayıs 2012 Cumartesi

SACCETTO TASARIM ÇANTALARINA BAYILACAKSINIZ::::::


Merhaba arkadaşlar, sizlere bayanların vazgeçilmez aksesuarı olan tasarım çantalarından ve harika bir markadan bahsedeceğim. SACCETTO marka çantları mutlaka duymuşsunuzdur. Ben facebookta yeni modellerini sürekli takip ediyorum ve çok beğeniyorum:)
Fİrmamız Hakkında
Kişiye özel tasarımlarla,faklı tarzıyla ve kalitesiyle yeni markamız SACCETTO'yu sizlere tanıtıyoruz.Modellerimize her gecen gün yenilerini eklemeye devam ederken bizleri bu süre içerisinde twitter aracılığı ile de takip etmek isterseniz @saccetto'dan bizlere ulaşabilirsiniz..saccetto@hotmail.com
SİTEDEN SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİM




 PORTFÖY MODELLER

Hepsi ve daha fazlaı için TIKLAYIN



5 yorum:

  1. Çantayı aksesuar olarak da kullananlardan bir olduğum için her modeli istiyorum.Bu yılın modası portföy modeller harika.

    YanıtlaSil
  2. firmanın sayfasını beğendim harika ürünler var senin eklediğin ürünler ise çok güzel
    sanırım kadınların vazgeçemediği tek şey çanta

    YanıtlaSil
  3. portföy lere bayıldım çok hoş hepside

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzel. portföyde 1. olana bayıldım.
    tugce_tasgin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. BİRİNCİ OLAN BENCEDE ÇOK ŞIK

    YanıtlaSil