6 Mayıs 2012 Pazar

SEMPREMAJ İLE İSTENMEYEN TÜYLERİNİZE ELVEDA EDECEKSİNİZ!!!!



Arkadaşlar merhabalar öncelikle sizleri büyük bir sorundan zahmetsizce kurtarabilme müjdesini veriyorum:) Evet malum yaz geliyor deniz kenarına gitmek şort mayo giymek artık kabusunuz olmayacak!!!
 Evet açıklıyorum artık istenmeyen tüylerinizden Sempremaj Ürünleri ile kurtuluyorsunuz:) Sadece bayanların sorunu değil bu tüyler şimdi erkeklerde artık çok bakımlı:)Kendi ailemden biliyorum eşim ensesi boyun kılları için epilasyona gidiyordu hem maliyeti çok yüksek hemde kalıcı çözüm olmuyor malesef. Bu rünü ilk eşimde deneyip size ayrıca görüşlerimi yazacağım en kısa zamanda:)


Vücudunuzdaki istemediğiniz tüylerin aynaya baktığınızda sizi rahatsız etmesinden rahatsız mı oluyorsunuz? Tüm epilasyon yöntemlerini aklınızdan çıkartın! Sempremaj ile kısa bir sürede vücudunuzdaki istenmeyen tüylerinize elveda diyin! Bu etkisi güçlü formül ile tüyleriniz artık sizi rahatsız etmyecek!
Sempremaj'ı bir kez alıp kullandığınızda uygulamayı yaptığınız bölgede tüy ve kıl kökleri yokedilerek tekrar çıkması engellenir. Vücudunuzda uygulama yaptığınız bölgelerde tüy ve kıl kökleri yokedildiği için tekrar çıkması mümkün değildir. Daha detaylı bilgi için Nasıl çalışıyor? sayfamızı inceleyiniz
Sempremaj dünyanın en ünlü dermotoloji test laboratuvarı olan Chelab Italya tarafından onaylanmıştır. Sempremaj'ın Chelab geçerlilik testi sonucu ve belgelere gözatın. Belgelerin tamamı taranıp web sayfamıza eklenmiştir.
 Sağlık Bakanlığı onayına, Marka tescil Belgelerine, Uluslararası geçerlilik belgelerine http://www.sempremaj.com/ bu adresten bakabilirsiniz.
 SEMPREMAJ İstenmeyen Tüylere sonsuza dek veda Seti Eczanelerde yok satma durumuna gelmiştir.Eczanelerde Fiyatı 319TL'dir..Kısa bir süre daha %40 indirim ile Facebook sayfamızdan verilen siparişler 189TL'dir..
SEMPREMAJ' dan bir İLK daha!!! TÜRKİYE' nin her yerine ADVANTAGE özellikli kartlara KAPIDA 3 TAKSİT ödeme imkanı..Yoğun istek üzerine kapıda taksitlendirme başlamıştır.


 Daha fazla bilgi ve siparişleriniz için  https://www.facebook.com/#!/Sempremaj bu adresini mutlaka ziyaret edin:) 



9 yorum:

  1. Hoş bir ürün özellikle ağda süresini 70 günlere kadar cıkarttı.Ecznaeden almıstım fıyatı bıraz pahalıydı 320 lira vermiştim

    YanıtlaSil
  2. MERHABA HİÇ KULLANMADIM KULLANAN ARKADAŞLARIMDAN DUYDUĞUM KADARIYLA ÇOK MEMNUNLAR FİYATI KEŞKE BİRAZ MAKUL OLSADA HERKES KULLANABİLSE..

    YanıtlaSil
  3. Son Derece memnun kaldıgım bır urun 189TL ye aldım facebook sayfasına ozel ındırımden...60 gunu astım %70 oranında yok olma var..Tavsiye edebilirim

    YanıtlaSil
  4. ben bu markayı yeni gördüm ve gerçekten kullanmayı çok istiyorum...

    YanıtlaSil
  5. Son derece guzel sonuc aldım tesekkurler Sempremaj

    YanıtlaSil
  6. Çok kararsız kaldım açıkcası.Ki cidden pahalı bir ürün.Öğrenciyim ben öğrenciii :)

    YanıtlaSil
  7. Bence kararsız kalmayın:) Epilasyonda küçücük bir koltuk altının seansı 100 Tl den başlıyor ki 15 seansta bitiyor :) Bu ürünle tüm tüylerden rahatça kurtulacaksınız. Ben eşimde deneyip size bilaare deneyimlerimide aktaracağım (inanılmaz tüy sorunu var )

    YanıtlaSil
  8. şöyle sihirli bir değnek olsada bu sorunu kökünden çözse :)
    Deneyimlerin sonucunu merakla bekliyoruz Aramıza yeniden hoşgeldin seni gerçekten özlemiştik

    YanıtlaSil
  9. henüz kullanmadım ancak böyle bir ürüne tüm bayanların ihtiyacı var

    YanıtlaSil