31 Ağustos 2012 Cuma

ARJUNA GÜMÜŞ KAMPANYA SONUÇLARIMIZ

Merhaba arkadaşlar kampanyamız sona erdi. Bir türlü katılım kontrol yapmaya fırsat bulamadım fırsat bugüneymiş:)

Arkadaşlar facede ekli olmayan çoğu arkadaşın facebookta kampanyayı paylaştım yazmalarına karşı kampanyayı göremedim sade isim linkine yönlerdirilmiş. Bu kampanyada artık sözünüze güvenerek yayınladım diyenlere 2 hak verdim Günahı vebali sizin boynunuza .Bundan sonra linksiz yayınladım mesajlarını dikkate almıyorum bilginnize

2.husus blogların bazılarında +2 hak için en az 1 resimli link istemiştik çoğunda göremedim yinede yayınladıkları için 2 hakkı verdim ama son kez göz yumuyoruz arkadaşlar kimsenin kimseye hakkı geçsi,n istemiyorum :(


gelelim çekilişe

http://www.cekilisyap.com/arjuna-gumus-sonuclar

ARJUNA GÜMÜŞ SONUÇLAR Çekiliş Sonuçları

Asıl Talihliler: gülsüm uzun , özlem

Yedek Talihliler: merve üzüm , cift

Çekiliş Zamanı: 31-08-2012 14:12:32


Tüm Çekiliş Listesi:


Ayşenur
Ayşenur
Ayşenur
Ayşenur
Ayşenur
arwen
arzubalcın
arzubalcın
arzubalcın
aybuke067
aybuke067
aybuke067
ayşegül
ayşegül
ayşegül
bembeyazsiyah
bembeyazsiyah
bembeyazsiyah
berna
berna
berna
betil90
betil90
betil90
betil90
betil90
böğürtlentaneleri
böğürtlentaneleri
böğürtlentaneleri
bülenkaya
bülenkaya
bülenkaya
bülenkaya
bülenkaya
ceylis
ceylis
ceylis
ceylis
ceylis
cift
cift
cift
cift
cift
damla
damla
damla
defnedemirtwins
defnedemirtwins
defnedemirtwins
defnedemirtwins
defnedemirtwins
deniz özmen
deniz özmen
deniz özmen
derya939
derya939
derya939
derya939
derya939
durubaby
durubaby
durubaby
durubaby
durubaby
duygu arçelik
edasen
edasen
edasen
ereknur
esra
esra
esra
esra
esra
gaye
gaye
gaye
gaye
gaye
gülsüm uzun
gülsüm uzun
gülsüm uzun
gülsüm uzun
gülsüm uzun
halik volkan tekayak
hatice
ibrahim yüksel
ibrahim yüksel
ibrahim yüksel
kahvesever
kahvesever
kahvesever
kahvesever
kahvesever
kampanyainsani
kampanyainsani
kampanyainsani
kanmakan998
kanmakan998
kanmakan998
kumral28
kumral28
kumral28
lobelia
lobelia
lobelia
magrat
magrat
magrat
masumkedi
masumkedi
masumkedi
mehmet avcı
mehmet avcı
mehmet avcı
mehmet avcı
mehmet avcı
mehpare01
mehpare01
mehpare01
mehpare01
mehpare01
merve üzüm
merve üzüm
merve üzüm
mukaddes bürül
murat
murat
murat
murat
murat
nedve
nedve
nedve
nesedemirci_1984
noktalı virgül
noktalı virgül
noktalı virgül
nurcan
nurcan
nurcan
nurcan
nurcan
oğuz akdeniz
oğuz akdeniz
oğuz akdeniz
oğuzakdeniz
oğuzakdeniz
oğuzakdeniz
pesimistsimge
pesimistsimge
pesimistsimge
polen
polen
polen
polen
polen
pretemagna
pretemagna
pretemagna
selin yılmaz
selin yılmaz
selin yılmaz
selin yılmaz
selin yılmaz
sema
sineminbahari
sineminbahari
sineminbahari
sineminbahari
sineminbahari
suskun1genc
suskun1genc
suskun1genc
suskun1genc
suskun1genc
tefaruk_tuba
tefaruk_tuba
tefaruk_tuba
tulay1412
tulay1412
tulay1412
tulayselcuk
tulayselcuk
tulayselcuk
tulayselcuk
tulayselcuk
yelda köylü
yelda köylü
yelda köylü
yeşim coşkun
yeşim coşkun
yeşim coşkun
yüksel
yüksel
yüksel
z.t.erbıyık
z.t.erbıyık
z.t.erbıyık
z.t.erbıyık
z.t.erbıyık
zeynepkb
zeynepkb
zeynepkb
zeynepkb
zeynepkb
zynply
zynply
zynply
özlem
özlem
özlem
özlem
özlem
ıtır
ıtır
ıtır
şengül yalçın
şengül yalçın
şengül yalçın
şennur salih
şennur salih
şennur salih
şennur salih
şennur salih
şeyma ölmez
şeyma ölmez
şeyma ölmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder