21 Ağustos 2012 Salı

DOLABIMI SEVİYORUM.COM KAMPANYA SONUCUMUZ

Merhaba arkadaşlar öncelikle hepinizin bayramını kutluyorum umarım sağlıkla mutlulukla sevdiklerinizle nice bayram sevinci yaşarsınız:) Ben bu bayramı hastanelerde geçirdim kızım çok rahatsızlandı :((

Gelelim kampanya sonucumuza

49 katılım olmuş tanıtım sayfamıza http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/07/dolabimi-seviyorumcom-dan-1-kisiye.html burdan bakabilirsiniz


SONUÇLARIMIZA
http://www.cekilisyap.com/dolabimi-seviyorum-sonuclar bu linkten bakabilirsiniz.

DOLABIMI SEVİYORUM SONUÇLAR Çekiliş Sonuçları


Asıl Talihliler: emel sönmez
Yedek Talihliler: marina yağlı
Çekiliş Zamanı: 21-08-2012 13:07:07

Tüm Çekiliş Listesi:

arwen

arzubalcin

asiye demiral

aslıhan

aybuke067

aynur avcı

ayşegül

betil90

burcu kırbaş

ceylis

damla

derya939

durubaby

edasen

emel sönmez

emine ener

esra nazan erboz

gaye

kampanya insanı

kumral28

kıymık

lobelia

marina yağlı

masumkedi

mehmet avcı

mehpare01

merve üzüm

murat avcı

nedve

neşeli23

nilüfer

noktalı virgül

nuray çavuş

nuray.uzunc

oğuz akdeniz

pelin

pesimist simge

polen

rüstem gazoz

sellda

sema kırcı

sineminbahari

suskun1genc

tefaruk_tuba

tulay1412

tulayselcuk

yüksel

şeyda küpeli

şeyma ölmez

4 yorum:

  1. Merhaba ben kazanmşım tesekkür ederim çok sevindim.Kargo firmanınıza aitmiş ona da cok sevindim :)) Bu arada beden söylüyor muyuz yoksa standart mı?
    Kızınız için geçmiş olsun.Umarım cabucak iyileşir.İyi bayramlar

    YanıtlaSil