27 Ağustos 2012 Pazartesi

GOLDEN LADY KOKULU OJELERE BAYILDIM:)

Merhaba arkadaşlar şu aralar denemek için yanı başımda duran harika kokulu ojelerden bahsedeceğim:))


 

Benim favorilerim bunlar en kısa zamanda deneyip post yazacağım:))

Golden lady kokulu ojeleri diğerlerinden ayıran özellikler:)
Normal oje kokusundan hoşlanmayan kişiler için, meyve ve çiçek kokuları içeren uzun süre kalıcı ojeler. Kokuyu hissetmek için sadece ojeyi temiz tırnağınıza sürün ve kurumasını bekleyin. Diğer Ojelerimizde olduğu gibi  Toluene * içermez (Toluene, oje formülasyonunda kullanılan çözücü ve uçucu bir hammaddedir. Aşırı solunumu hücre yapısına zarar verir ve kanser riskini yükseltir.)
6 Farklı kokusu ve 36 farklı rengi bulunmaktadır.
1. Hindistan Cevizi - 01-02-03-04-31-32
2. Çilek - 09-10-11-12-13-14
3. Çikolata - 29-30-33-34-35-36
4. Elma - 05-24-25-26-27-28
5. Okyanus - 18-19-20-21-22-23
6. Gül - 06-07-08-15-16-17

15 yorum:

  1. Merhaba. Goldenlady çarpıcı renk kartelası ve Tüketici ile sıcak hizmetleriyle gönlüme taht kurmaya aday. Tanıtım için teşekkürler.b13947@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. ben meyve kokulu kozmetiklere bayılıyorum heleki çileklisini düşünüyorumda beni benden aldı :) hediyeyagmuru@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Yeşil elmayı çok severim sürdüğümde ellerimi yemezsem iyidir.

    YanıtlaSil
  4. Toluene içermemesi çok güzel gerçekten
    tugce_tasgin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Daha önce kullanmadım, şimdi çok merak ettim. En yakın zamanda denemek istiyorum :) abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. bende denemek istiyorum

    intern.docc@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. okyanus kokusu bana ferahlık hissi verir özellikle tatil vede deniz özlemimi anımsatır
    mehpare01@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. çok merak ediyorum renkleride harika görünüyor hulyavolkan33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım cnm! Bılmıyordum bu markanın kokulu oje cıkardıgını kesınlıkle kokulu ojeler ılgı uyandırıyor sevgıler!

    Pınar M.

    YanıtlaSil
  10. çok hoş renkler bayıldım hepsine

    sema_adnan06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. renk çümbüşü buna denir
    emine_eminee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. gaye semiz
    gaye1962@hotmail.com
    facebook sayfasınıda takipediyorum
    renkler harika

    YanıtlaSil
  13. kokulu oje :) ne güzel ojenin keskin kokusundan kurtulduk desene:)

    YanıtlaSil
  14. Bunlardan hiç denemedim, çok merak ediyorum kokularını falan :)

    YanıtlaSil
  15. yeri geliyor ojeleri kızlarımıza sürüyoruz.benim kızım rengarek ojelere çok meraklı.Toluene içermemesi sağlık açısından güzel bir özellik.

    YanıtlaSil