16 Ağustos 2012 Perşembe

KİTAPLAŞMA ETKİNLİĞİNDEN ASLI ARKADAŞIMDAN GELENLER:))


 

Merhaba arkadaşlar izlediğim bir kaç bloğun harika etkinliklerine katıldım. Ben acemi olduğum için hediyeleştiğim arkadaşlar süpriz notlar yazmayı unuttum :) Gelen notların verdiği mutluluğu tadınca bende artık ilerde bu etkinliklere katılınca süpriz notlar yazacağıma söz veriyorum:))
 Kitaplaşma etkinliğinde eşleştiğim Aslı Hanımdan gelen harika paket:) http://aslinindunyasii.blogspot.com/

Kargom 3 ayrı paket içinde gelmişti herbirinin ayrı anlamları vardı:)
*Tolstoy klasiği kazaklar kitabım
*kitaptan not almak için çok şık not defteri ve kalem seti
*el kremi
*pembe far-toka
*ve çikolatalar çaylar neskafeler
hepsini çok sevdim Aslı arkadaşıma çok teşekkür ederim Birde etkinlik yapan arkadaşıma
Sevgiyle kalın:)

1 yorum:

  1. Bende bu vasıtayla tanıdığıma çok memnun oldum seni (: Güle güle kullanman ve okurken hep beni hatırlaman dileğimle hoşçakal.

    YanıtlaSil