14 Ağustos 2012 Salı

YENİLİK MARKETİ.COM ALIŞVERİŞİM:)

 
Merhaba arkadaşlar. uzun zamandır takip ettiğim http://www.yenilikmarketi.com dan gelen harika 3 ürünü tanıtmak istiyorum:)
Beni değil ama kızımın saçları çok dalfalı tarayamıyordum Tangle Teezer, tarakla bu sorunumuz çözüldü harika bir şey:)


Saçları gür vaya dalgalı olanlar yada taramakta güçlük çekenler için harika bir ürün hiç acı çekmeden parlak düzgün saçlara sahip oluyorsunuz:) Denedim ve gördüm.
merak edenler Tık tık

2. Ürünüm

Nail Art Lüks Tırnak Sanatı Seti 

uzun zamandır bu ürünü denemek istiyordum. henüz denemedim ama Bayramda kullanmayı düşünüyorum:) Harika desenler yapabiliyorsunuz.

 Setin içinde 

4 Adet desen Plakası 

3 Adet Oje 

1 Adet Sıyırıcı 

1 Adet Damga

Nasıl kullanıldığını ve fiyatı nı öğrenmek için Tık tık

3. Ürünüm ise

Su Geçirmez Telefon Kılıfı 

 En güzeli videodan izlemeniz:) http://youtu.be/00w4IYaiO0c

*Tüm cep telefonlarıyla uyumludur.

*Ürün 14cm x 9 cm ebatlarındadır.

 

1 yorum:

  1. ürünler güzel görünüyor blog çalışmamımn bitip ürünlerime bende kavuşmak istiyorum..

    YanıtlaSil