29 Eylül 2012 Cumartesi

EVLEN BOUTİQUE 'DE HARİKA ÇEYİZLİK ÜRÜNLER VAR ...

 
Merhaba arkadaşlar artık sizin için sanal dedektiflik yapıyorum:) evlenmeyi düşüneneler, Nişanlılar, evini yenilemek isteyenlere çok uygun bir site buldum http://evlen.com.tr/.Salon takımlarından havlu ve bornoz setlerine, Dekoratif yastıklardan işlemeli seccadelere, yatak örtülerinden bordürlere kadar yüzlerce ürün çeşitine bu siteden ulaşabilirsiniz.Evlen Boutioque'yi Markafoni, limango gibi alışveriş sitelerindede görebilirsiniz.
ÜRÜN YELPAZESİ
FİRMA HAKKINDA
1990 yılında kurulan firmamız, "EVLEN" Markası ile Ev Tekstili ürünleri, Yatak örtüleri, Pike Takımları, Nevresim takımları, Masa Örtüleri, Havlular... ve Dantel kumaş toptancılığı konusunda Türkiye'nin en önde gelen firmalarından biridir.
Faaliyetlerine bugün de ilk günkü heyecanı ve titizliğiyle devam etmektedir. Klasik ve alışılmışın dışında ürettiğimiz ürünlerle, her zaman en iyi olmayı hedefleyen Firmamız, Ev Tekstili sektöründe sağlam ve güvenilir bir isim yaratmayı başarmıştır.
Amacımız ve temel felsefemiz; en kaliteli, en yeni ürünleri, en uygun fiyata değerli müşterilerimize sunmaktır. En iyi hizmeti verebilmek için oluşturulmuş profesyonel ekibimiz, müşteri memnuniyetini prensip ilke edinmiştir.
SİTEDEN SEÇTİĞİM BİRKAÇ ÜRÜN GÖRSEL








 Hepsi ve dahası için sitemizi ziyaret ediniz

12 yorum:

  1. slm izleyicinim harika bi kampanya ürünlere bayıldım doğrusu tekrar çeyiz yapmakgeldi içimden olsun ya çeyiz olmasada evimin güzel görünmesi için çok hoş şeyler varhttps://www.facebook.com/profile.php?id=100002570695980 şengül yalçın/sengul.yalcin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    harika ürünler var. Keşke evli olmasaydım dedirtiyor insana o derece :) hoş, masa örtülerim de bir hayli eskidi.
    Esenlikle kalın...
    Ayşe Ahu Koç
    ayseahukoc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Ottoman Roner ürünleri benim bile ilgimi çekti. Genelde bu tür ürünlerde çok yapay bir hava olur; ama bunlarda desenler ve renk seçimleri çok iyi.

    YanıtlaSil
  4. Ev tekstil ürünlerini çok seviyorum. Siteye bir girdim, kendimi kaybettim :) Çok güzel, herkese hitap eden ürünler var.

    YanıtlaSil
  5. harikalar gerçekten yatak örtülerine bayıldım

    YanıtlaSil
  6. evlilik hazırlığı içerisinde bulunanlar ve farklı ürünleri aynı adreste bulmak isteyenlerin tercihi olabilecek bir site bizimle paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. sitedeki ürünlerin hepsi göz alıcı vede kaliteliler tüm modellerde insan iç geçirmeden edemiyor inşş yeni evimi düzemek nasip olur bende tekrardan çeyiz heyecanını yaşamış olurum

    YanıtlaSil
  8. slm harika ürünler yatak örtüsü harika ama kampanyayı duyurdum https://www.facebook.com/hatice.p.ayaz
    hatice pesen ayaz
    haticemayaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Hanımların zevkine layık bir site. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. yatak gelin gibi olmuş gerçekten çok başarılı.
    tugce_tasgin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten baya bir ürün sunmuşlar, çeşitleri çok. Şu siyah dantelli bornoz takımı da çok güzelmiş ayrıca. :))

    YanıtlaSil
  12. Hepsi çok şıkmış, bayıldım..

    YanıtlaSil