4 Eylül 2012 Salı

DNZ ÇANTA HERYERDE YANINIZDA...

Merhaba arkadaşlar internette gezinirken gördüğüm ve ürünlerini çok beğendiğim bir markadan bahsedeceğim. Dnz Çanta. Şu ara çocuğu olan aileler okul hazırlıkları içindeler. Bu hazırlıkların başında okul çantaları geliyor. Dnz okul çantalarıda cıvıl cıvıl:))

SİZİN İÇİN SEÇTİĞİM BİRKAÇ MODEL







Hepsi ve daha fazlası için https://www.facebook.com/#!/dnzcase Dnz çantanın dfacebook sayfasını ziyaret edin. Bu güzel ürünlerin satış noktalarıda yine linkte:)

11 yorum:

  1. çok kullanışlı ve şık çantalar
    emine_eminee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Güzel çantalar okul sezonuda açılıyorken incelemek lazım.

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok hoş çantalar biz bizimkine hakan çantadan aldık ama bunlara da bakabilirmişiz zaten alındığı halde sürekli yeni çantalar bakıyor :)

    YanıtlaSil
  4. okul alışveriş sezonunu açılmasıyla çanta modelleri araştırması yapılmaya başlarız

    YanıtlaSil
  5. hello kityili olanı ben bile kullanabilirim :)
    tugce_tasgin@hotmail.com
    tuğçe caner

    YanıtlaSil
  6. selam
    gaye semiz
    gaye1962@hotmail.com
    facebook sayfasını beğendim kızlar bayılacak bu çantalara

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel çantalar, yeğenim özellikle kitty cat'i çok beğendi. :)) Facebook sayfasını takip etmeye başladım ben de :)
    abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Kaliteli ve güzel görünüyor.özellikle küçük valizlere bayıldım

    hulyavolkan33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. özellikle okul çantaları çok güzelmiş face sayfalarını takipteyim

    YanıtlaSil
  10. Her amaca uygun güzel çantalar.

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok şekermiş, takibe aldım facebook sayfasını..

    YanıtlaSil