20 Eylül 2012 Perşembe

HEMENEVİNDE.COM İLE 5 KİŞİYE HEDİYE VAR SON 2 GÜN KAÇIRMAYIN!!!



 Merhaba arkadaşlar facebookta etkinliklere bakarken sizin için çok güzel bir çekiliş haberi gördüm ve hemen paylaşmak istedim. Ayrıca firmanın ürünleride çok pratik kullanışlı ve çok uygun fiyatlı www.hemenevinde.com incelemenizi tavsiye ederim:)

FİRMA HAKKINDA 

Hayatı Kolaylaştıran Ürünler Bir Tıkla Hemen Evinde! | www.hemenevinde.com 

Açıklama 

Hayatı kolaylaştıran birçok güzel ve ilginç ürünün en uygun fiyatla alıcıyla buluşması amaçlanmıştır.

FACEBOOKTAKİ YARIŞMAYA GELELİM:) 


Beğen, Paylaş KAZAN! | HEDİYENİ SEN SEÇ!
https://www.facebook.com/hemenevinde BU LİNKTE
22 Eylül Saat 10:00'a kadar sürecek olan fırsatı kaçırmayın!
Şanslı 5 takipçimize aşağıdaki ürünlerden istediği bir tanesini HEDİYE EDİYOR FİRMA
Kazanmak için hemen FACEBOOKTAKİ  kampanya resmini Beğen-Paylaş-Yorumla!
Lütfen Yorumlarınızda hangi ürünü istediğinizi numara olarak bildiriniz.
Örnek; 2 numaralı ürünü istiyorum..

2 yorum:

  1. katıldım 8 numaralı ürünü rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    şartlar tamam
    2 numaralı ürünü istiyorum
    https://www.facebook.com/muhlisceyda/posts/384610121610236

    YanıtlaSil