4 Eylül 2012 Salı

İLSAN OKTAY ANAR YEDİNCİ GÜN KİTABI...

Merhaba arkadaşlar bu kitabı okumayı çok istiyorum yakında başlayacağım okumaya işallah:)

KİTABIN ÖZETİ
Çizgilerin kürelere, zamanın sonsuzluğa, sonsuzlukların da hayâllere dönüştüğü bir hikâyedir bu. Sıradan insanların sıra dışılığı, bilinen hikâyelerin düşlere dönüşümü, zaafların
asîlleşmesi, erdemlerin ardındaki günâhkârlık tüm içtenliğiyle akacak zihinlere. İnsan olmanın en zayıf ve en yüce yanları, bir hikâyenin dokunuşuyla bir kez daha bilinebilir olacak. İhsan Oktay Anar, bu yeni düşüyle sizleri bir kez daha şaşırtacak. Çizgilerde değil kürelerde gezinecek, bilinen zamanların bilinmeyen anlarına yolculuk edeceksiniz. Alışık olmadığınız bu dünyanın kapısından girdiğinizde âşinalık hissedecek, sadeliğin
ihtişâmına teslim olmanın rahatlığıyla kendinizi akışta yolculuk ederken bulacaksınız.
Satın almak isteyenler  http://www.maxkitap.com/kitap-yedinci-gun-ihsan-oktay-anar-iletisim-yayinlari.html bu linkten alabişlirler:)

kitapla ilgili yorumlarınızı bekliyorum:)






5 yorum:

  1. Ben de genelde roman tarzı kitapları seviyorum. Bu kıtabı bende okumadım okuduktan sonra tavsıye edermısın yaz cnm

    sevgıler :)
    Pınar M

    YanıtlaSil
  2. selam
    gaye semiz
    gaye1962@hotmail.com
    kitap alırken orjinal olmasına dikkat edelim arkadaşlar
    ihsan bey yetenegini ve zamanını harcayarak yazdığı kitabın karşılığını allabilsin

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda kitabın adını oldukça duydum. Okuyup tavsiye eden arkadaşlarım da var. Ben de en yakın zamanda alıp okumayı düşünüyorum. Gaye arkadaşımıza da bu konuda katılıyorum.Korsana hayır diyelim, orjinal kitaplardan satın alalım elimizden geldiğince.Bir kitap öyle hemen kolaycacık yazılmıyor.Gerçekten emek verilen bir iş.Hem emekleri hem yetenekleri korsana kaptırmayalım! abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Yazarın hiç kitaBINI OKUMAMıstım merak ettim bu kitabıyla okumaya baslarım umarım

    hulyavolkan33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Konusu güzele benziyo, okumak kısmet olur inşallah..

    YanıtlaSil