9 Eylül 2012 Pazar

KOKUCUK.COM ALIŞVERİŞİM:)

 Parfüm Notaları..

Merhaba arkadaşlar sizlerle yeni aldığım güzel kokucukları paylaşmak istedim:)
Neden parfüm değil kokucuk onuda Hürriyet aile den kopyaladığım yazıdan bakabilirsiniz

Kokucuk ile kendi parfümünüzü yapın!

Nasıl kokmak istediğinize siz karar verin. Kokucuk ile istediğiniz esansları bir araya getirin kendi parfümünüzü oluşturun!
Bir parfümün içerdiklerine baktığımızda onlarca farklı tekil notadan oluşur: Meyve, çiçek, şeftali, gül, amber… Ve bunlardan bazılarını çok severken bazılarını hiç sevmeyiz hatta keşke o hiç olmasa deriz . İşte Kokucuk ile artık bu mümkün! Artık parfümünüzü tek tek içeren katmanları algılayabileceksiniz. Tek başlarına ya da üst üste kullanarak benzersiz bir kokuya sahip olabilirsiniz. Nasıl mı? Tabii ki kokucuklar sayesinde! 
Kokucuk dükkanında yer alan çeşitler sayesinde isterseniz normal bir parfüm içindeyken hemen uçup giden etkisi kaybolan elma gibi hoş bir kokuya gün boyu sahip olabilirsiniz ya da elmayla gülü birleştirip bir başkasında rastlayamayacağınız bir kokuya sahip olabilirsiniz!
 www.kokucuk.com
Bu haberden sonra aldığım kokucuklardan 1 tanesi

 

Santal- Sandal Ağacı kokulu parfüm notası




                     




Musc Blanc- Beyaz Misk kokulu parfüm notası


























2. kokucuğada bayıldım:) özellikle sandal ağacı gibi odunsu kokulara meftunum şuan onu kullanıyorum gayet etkili ve kalıcı:)


5 yorum:

  1. Böyle bir şeyi ilk defa duydum ve hem şaşırdım, hem sevindim. :) Aslında benim yıllardır hiç bıkmadan kullandığım ve çok çok aşırı sevdiğim bir parfümüm var, ancak bu şekilde kendimizin oluşturabildiği bir durumu da denemek isterim açıkçası. Ortaya nasıl bir şey çıkar, çok merak ediyorum. :))
    abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. kokucuk un gül kokusu harika tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Benım de bu sıteden 10 a yakın kokum var hepsı bırbırınden hos :) Güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bi fikirmiş, daha önce duymamıştım. Kendi istediğimiz kokuları birleştirme fikri süper bişey..

    YanıtlaSil
  5. Hangi kokunun baskın gelmesine karar vermek çok hoş doğrusu.

    YanıtlaSil