1 Eylül 2012 Cumartesi

PHYSICIANS FORMULA ÜRÜNLERİM:)


Merhaba arkadaşlar sizlere yeni denediğim ve vaybe ben boşuna eziyet çekiyormuşum dediğim krem liner den ve Bronze Boosterden bahsedeceğim:) Doktor kontrolünde tavsiye olunan her göz rengi için farklı 3 lü krem linerler Eye-liner etkisinden çok daha etkili ve sürümüde aşırı kolay:)
 özel fırçası ile bir tıkta sürebiliyorsunuz bayıldım açıkçası:) Şuan gözlerim Ela olduğu için Yeşil serisini kullanıyorum sürümü harika ve çok çok kolay. Eye-liner süremiyorum diyenlere harika bir çözüm bence:) ve suya dayanıklı kalıcı ipeksi bir dokusu var. 
 

2. ürünüm ise Fırçasına bayıldığım harika bir bronze Booster:) 

Fırçası ile sürümü harika yüzde leke iz bırakmıyor ve çok doğal duruyor. Çok beğendim.Şuan Botoks etkisi yapan Lip Glosslarını çok merak ediyorum en kısa zamanda alıp deneyeceğim işallah deneyince yine sizlerle paylaşımda bulunacağım tabiki:)

11 yorum:

  1. Merhabalar blogunuz çok hoşuma gitti facebook begendim hemen izlemeye aldım. sizide ben adresime beklerim http://ecemakyajmoda.blogspot.com/ görüşmek üzere Başarılar

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) Bende sizi izlemeye aldım keyifli seyirler dilerim:)

    YanıtlaSil
  3. cok ilgimi çekti.Fırcalı olusuda cok hoş .Aynı fırcayı farklı ürünlerde kullanıp temizlemek canımı sıkıyordu
    hulyavolkan33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Çok guzel ya nerde satılıyor bende ıncelemek ısterım :) Yuzundekı duruslarını da göster cnm!

    Pınar M.

    YanıtlaSil
  5. tşk bu güzle bilgi için

    sema_adnan06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. bilgiler için teşekkürler..
    emine_eminee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. çok tşkler özlem ürünü merak ediyordum fakat inceleme fırsatım olmamışdı

    YanıtlaSil
  8. selam
    gaye semiz
    gaye1962@hotmail.com
    leke izi bırakmaması doğallıktan ödün vermeyenler için harika

    YanıtlaSil
  9. Ürünü merak ettim açıkcası en yakın zamanda denemeyi düşünüyorum ben de. Bilgilendirme için teşekkürler ayrıca. :) abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Fırça gerçektende çok yaratıcıymış, denemek lazım..

    YanıtlaSil
  11. Eye-liner sürmesini bir türlü beceremiyen ben gibiler için kullanışlı görünüyor.

    YanıtlaSil