28 Eylül 2012 Cuma

YORUM KAMPANYA SONUCUMUZ

Yorum kampanyamız sona erdi katılan herkese çok teşekkür ederim:) 3 şanslı kazannımı




http://www.cekilisyap.com/yorum-kampanyamiz

yorum kampanyamız Çekiliş Sonuçları


Asıl Talihliler: gaye , esmanur , 3k

Yedek Talihliler: kaliteyitaniyalim , azranilay , mehpare01

Çekiliş Zamanı: 28-09-2012 11:48:36
Tüm Çekiliş Listesi:

3k

3k

3k

3k

3k

3k

3k

3k

3k

3k

3k

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzu balçın

arzubalçın

ayseahu

ayseahu

ayseahu

ayseahu

ayseahu

azranilay

azranilay

azranilay

azranilay

cangz

cangz

cangz

cangz

cangz

ceylis

durubaby

durubaby

durubaby

durubaby

durubaby

durubaby

durubaby

durubaby

duygu uygun

ece aysu

emine

emine ener

emine ener

emine ener

emine ener

esmanur

esmanur

esmanur

esmanur

esmanur

esmanur

esmanur

esmanur

esmanur

gaye

gaye

gaye

gaye

gaye

gaye

gaye

gaye

gaye

hande yüksek

hatice

hulya volkan

hulya volkan

hulya volkan

hulya volkan

hulya volkan

hulya volkan

hulya volkan

hulya volkan

hulya volkan

kaliteyi taniyalim

kaliteyitaniyalim

kaliteyitaniyalim

kaliteyitaniyalim

kaliteyitaniyalim

kaliteyitaniyalim

kaliteyitaniyalim

mehpare01

mehpare01

mehpare01

mehpare01

mehpare01

nbbnbn

nbbnbn

nbbnbn

seda güneş

seda güneş

seda güneş

sema

sema

sema

sema

yağmur yıldırım

yağmur yıldırım

yağmur yıldırım

yeliz

zeynep tulay

zeynep tulay

bilgilerinizi ozlemcacim@gmail.com a bekliyorum:)

2 yorum:

  1. çok teşekkür ederim canımmm
    iyi çalışmalar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Ay çok sevindim, çok teşekkür ediyorum ben de. :)
    Hemen gönderiyorum bilgilerimi de.
    Ben de iyi çalışmalar dilerim.
    Sevgiler,
    Nermin

    YanıtlaSil