12 Ekim 2012 Cuma

BELİZ KOZMETİK ÜRÜNLERİM:)

Merhaba arkadaşlar geçen gün çok beğendiğim süpriz bir paket hediye geldi. Çok heycanlandım ve ürünleri görünce heycanım dahada arttı diyebilirim:) Markaevi.com.tr den Zöhre Hanım çok özenli bir paket yaparak tüm bayanların en çok kullanmayı istediği ürünleri bana ulaştırdı. Kendisine çok teşekkür ediyorum:)
İŞTE CİCİLERİM


Mavi ojede gelmişti ama kızım onu çok beğendi biyerlere sakladı sanırım bitürlü bulamadım :))
1 Numara; imPRESS Takmak Tırnak
2 Numara; i ENVY by Kiss Takma Kirpik
3 Numara; Kiss New York Eyeliner
4 Numara; N.Y Beauty Oje
*Şuan N.Y Beauty Ojeyi kullandım çok kalıcı ve hemen kuruyor. Mavi rengi kızımla denedik renk çok parlak ve güzel:)
* Takma kirpiği bayramda takmayı düşünüyorum nasipse (%100 insan saçından yapılmış bilginize)
* Takma tırnağı becerebilirsem kullanmak istiyorum:))
 *Eyeliner benim vazgeçilmezim en kısa zamanda deneyip size görüş bildirmek istiyorum
siteden ulaşabilirsiniz:)

4 yorum:

  1. Takma tırnak daha önce hiç kullanmadım.Eğer becerebilirsen, nasıl olduğunu da anlat lütfen. :)) Ayrıca eyeliner benim de en çok kullandığım ürün. Lütfen onunda nasıl olduğunu söyle. :))

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle ürünlerini güle güle kullan canım. Ojenin rengine resmen bayıldım bu arada. Yanık tende çok güzel durur o renk. :) Bir de bu takma kirpik takmanın bir zararı oluyor mu acaba?

    YanıtlaSil
  3. Şu eyeliner'ı sürmeyi bi türlü beceremiyorum ben :) Ojenin rengi çok güzel görünüyo, çabuk kuruyo olmasıda çok iyi, diğerlerini sürüp saatlerce bekliyosun ki kurusun diye.. Güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  4. Takma kirpik hiç kullanmadım, denemem lazım aslında, şöyle Türkan Şoray' a bencemeli :)))
    Takma tırnaklar vazgeçilmezim mecburen, tırnak yiyorum davetlerden hemen önce takıyorum, çok şık duruyorlar :)
    güle güle kullan hepsini :)
    ayseahukoc@hotmail.com

    YanıtlaSil