12 Ekim 2012 Cuma

BIODERMA COMPACT ANTI-ROUGEURS DENEYİMİM


Merhaba arkadaşlar uzun süredir Bioderma ürünlerini severek kullanıyorum. Günlük bakım, göz kremi, yüz kremi ve en çokta güneş koruyucusunu severek kullandım.Makyaj ürünlerini çok merak ediyordum şuan Compact anti Rougeurs (kompakt pudra) ürününü kullanıyorum. Ben Light ürünü kullanıyorum. Daha koyu ve açık olmak üzere seçenekleriniz var. ürün SPF 30 güneş koruyucu etkiye sahip. Özellikle cildi benim gibi hassa olan arkadaşlara şidddetle tavsiye ederim:)
Ben farklı markaların ürünlerinide denedim kızarıklık ve yanaklarda kılcak çatlaklara neden oldu:( 
son sözüm
*Cildimdeki kızarıklığı azaltmaya yardımcı oldu
*ten rengimi düzenledi
Hepinize bol güzel ve sağlıklı günler dileğimle...

3 yorum:

  1. Ben de bioderma ürünlerinden çok memnun kaldım. özellikle makjay temizleyicisi bioderma sensibio h2o süper bir ürün. Kesinlikle tavsiye ederim. :))

    YanıtlaSil
  2. Bioderma'nın ürünleri gerçekten çok güzel oluyo..

    YanıtlaSil
  3. Biodermadan bende memnunum.

    YanıtlaSil