9 Ekim 2012 Salı

KOZMEKOLİK.COMDAN GELEN ISIS PHARMA KREMİM

Merhaba arkadaşlar geçen hafta Kozmokolik.com dan gelen ISIS Pharma kremini bugun kullanmaya başladım ve hemen fikirlerimi beyan etmek istedim:)
son 6-7 senedir dermokozmetik kullanıyorum MD Formilation'u çok çok beğenerek kullandım. Ancak fiyatı 150 tl olunca şuan belki daha pahalıdır biraz geri çekilmek zorunda kaldım temizleyicisi-göz kremi-yüz kremi deyince bayağı pahalı oluyor:)
Bulunduğum ilde dermokozmetik ürün aldığım bir mağazada MD Formilation ile aynı ayarda olan çok memnun kalacağım bir ürünü önerdi ve yaklaşık 2 aydır ISIS Pharma Sensylia'yı kullanıyorum. Çok çok memnunum diyebilirim. Cildi inanın 24 saat nemli tutuyor. Ben hergün makyaj yaptığım için günde 2 kez kullanıyorum. ISIS Pharma ürünleri daha çok tedavi cildi onarma ve canlılık getirme konularında çok cazip.
Kozmokolik.com sayesinde bişey öğrendim ben bu ürüne 20 tl fazla para ödüyormuşum:(( Kozmokolik.comda bu muhteşem ürüne 57 TL ile sahip olabiliyoruz. Artık aldığım mağazayı terkettim bundan sonra Kozmokolikçiyim bende:)
+arkadaş davetlerinden 10 TL de kazanılıyor üstünede indirim yani ne diyeyim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder