2 Kasım 2012 Cuma

GÖRÜŞ TEKSTİL.COM KUMAŞLARI HAKKINDA FİKİR PAYLAŞIMI:)

 
 Merhaba arkadaşlar sizlere çok beğenerek takip ettiğim kalitesine güvendiğim ve sezonun renklerini  en iyi takip ettiğine inandığım  kumaşların yer aldığı bir siteden bahsedeceğim 
http://www.gorustekstil.com.tr/
siyah ve vizon (taş) renklerini deniyorum şuan aşağıdaki peplum ceket tarzında bir ceket yaptırmayı düşünüyorum dikim işi bitince merak edenler için ayrıca fotoğraf ekleyeceğim nasipse:)
bu arada ELLE Türkiye moda editörlerinin önerdiği Bu cekette Görüş tekstile ait:)


 Ürün siparişi vermek isteyenler yada ürünlerini incelemek isteyenler için
 siteleri ziyaret etmenizi öneririm. 
 FİRMA HAKKINDA
  Görüş Tekstil A.Ş. 1969 yılında manifaturacılıkla ticari hayata adım atmıştır. Ahmet Sacit Çubukçu tarafından 1989 yılında Can Tekstil İplik bayiliği alınmıştır. Şirketimiz 1994 yılında Can Tekstil Entegre A.Ş.'nin kumaş bayisi olmuştur. Can Tekstil gerek renk gerekse doku anlamında her sezon takip edilen, kumaş üretiminde lider bir firmadır.
Görüş Tekstil modanın öncüsü olarak, bayan dış giyiminde kumaş çalışmalarına devam etmektedir.
Yılda iki kez düzenlenen ilkbahar-yaz ve sonbahar-kış koleksiyonlarımızı siz değerli müşterilerimize sunarak "en iyiyi yapmayı hedeflemek ve sizlerin memnuniyetini en iyi şekilde yerine getirmek" Görüş Tekstil A.Ş.'nin ilkelerindendir.
Görüş Tekstil’in temel prensibi; firmalara kaliteli, katma değeri yüksek ürün gamı olarak bilhassa “dokuma kumaş” tedariki sağlamaktır. En önemli özelliğimiz katma değeri yüksek kaliteli kumaşlar sunuyor olmamızdır. Uzun yıllardır Osmanbey ve iç piyasada yaptığı satışlarla başarılı bir çizgi yakalayan Görüş Tekstil’in bundan sonraki en önemli hedefi ise, bu çizgiyi korumak ve ihracat kanalında da aynı başarıyı yakalamaktır.
İç pazarda
; Osmanbey ve Laleli
Dış pazarda
; Rusya, Ukrayna, Polonya, Makedonya, İran, Ortadoğu, Türki Cumhuriyetler 

1 yorum:

  1. ŞARTLAR YOK GORMEDAM ANLAYAMADIM AMA BEN LİNKLERDEN GİRDİM FACE SAYFASINI BEGENDIM
    VE PAYLAŞTIM
    MUHSİNE DURMUŞ
    https://www.facebook.com/ela.m.durmus

    YanıtlaSil