13 Aralık 2012 Perşembe

DESIGNLOCKS.COM İLE YENİ YIL HEDİYE SEÇENEKLERİ MUHTEŞEM TASARIMLAR...

                                  
Merhaba arkadaşlar sizlere 2013 te hediye ne alayım diye düşünürken çok özgün bir siteyle tanıştım www.designlocks.com . 2013’e girerken sevdiklerinize en özgün hediye arayışınıza yardımcı olmak için, DesignLocks editörleri en özel tasarımları bir araya getirmiş. Profesyonel tasarımcıların harika ürünleri yılbaşına yaklaşırken sizlere sunuluyor. Sitedeki herşey çok özgün sıradan değil bir kere. Ben ürünlere bayıldım alışveriş yapacağım ama hala ne alacağıma karar veremiyorum imkanım olsa hepsinden 1 tane alacağım sanırım:) her gün harika tasarımlara bir yenisi ekleniyor bende heycanla izliyorum:)
SİZLER İÇİN SEÇTİĞİM BİRKAÇ ÖZGÜN TASARIM
 
 















Hepsi ve daha fazlası için www.designlocks.com u mutlaka ziyaret edin derim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder