24 Aralık 2012 Pazartesi

Equin-Co Desing Tişörtlere Bayıldım:)

Merhaba arkadaşlar sizlere bir blogta resimlerini gördüğüm ve sitesini incelediğimde tasarımlarından çok etkilendiğim  Equin-Co Tişörtlerinden bahsetmek istiyorum:)


Equin-Co markasının yaratıcısı Ekin Kodaman. Tişörtteki tüm resim ve yazılar Ekin Hanımın el emeği diyebilirim:)
Tişörtlerdeli  Baykuş illüstrasyonlarına bayıldığımı söylemeliyim. Baykuş araştırırsanız eğer Güzel sanatlarda bilgeliği temsil eder ve uğur getirdiğine inanılır:)
Equin-Co yakında tişört dışında tasarımlarda yapacak. Çok başarılı  El çizimi illüstrasyonlar, tipografi sanatına sahip Ekin hanımı farklı ürünlerdede çalışmalarını görmeyi şahsen çok isterim:)

Ekin Hanımın websitesi http://equin.co/ henüz yapım aşamasında ama tişörtlere buraya tıklayarak ulaşabilir, ya da e.kodaman@gmail.com adresine mail atarak daha detaylı bilgi alabilirsiniz.


5 yorum:

  1. merhaba
    çeşitlilik olması çok güzel..
    ali bayar
    alibayar42@mynet.com

    YanıtlaSil
  2. El emeği olması ne kadar da güzel. Fikirler, tasarımlar bir kişiye ait olunca daha değerli oluyor. Soft renklerin yanı sıra canlı renklerinde olması her zevke hitap etmesini sağlamış.

    YanıtlaSil
  3. Önce resimlere baktım, sonra el emeği olduğunu okudum ve resimlere tekrar baktım :) Yartıcılık ve yeteneğin birleşimi, hepsi çok güzeller..

    YanıtlaSil
  4. ayşegül yalçın
    farklı ve güzel tasarımlar.
    yalcin.6161@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Tshirtler el emeği ile anlam kazanmış
    Tavsiye ettim bile...
    Ayşe Ahu Koç
    ayseahukoc@hotmail.com

    YanıtlaSil