30 Aralık 2012 Pazar

GAGVA EV AKSESUARLARI VE MOBİLYALAR...

 
GAGVA ev aksesuarlarını dergilerde reklamlarda sık sık görüyordum bloger olarak hemen araştırmaya koyuldum ve ürünlerine hayran kaldım diyebilirim:)
 GAGVA Markası üç farklı mesleği yürüten kardeşin bir araya gelmesiyle oluşturulmuş. Kardeşlerin biri  Mali Müşavir, Vakko musteri hizmetlerinde çalışmışve üçüncüsü ise yurtdışında çeşitli ülkelerde Yöneticilik yapmış. Bu üç girişimci kardeşin Yönettiği GAGVA markası renkli modayı takip eden harika tasarımları Türkiye'de yapmaktalar:)
GAGVA Desing'i diğer Tasarım firmalarından ayıran en önemli özellik ürünlerinin Türkiye'de üretilmiş olması. Çoğu Tasarım markaları ürünlerini yurtdışından ithal etmekte ve buda maliyeti çok çok artırmaktadır. Gagva markası;  stokları kendi depolarında olduğu icin müşterilere aynı gün karşılıyorlar





 
Hepsi ve daha fazlası için
 www.naraaccessories.com
 
 

14 yorum:

  1. çok şık ürünler https://www.facebook.com/hatice.p.ayaz
    hatice pesen ayaz
    haticemayaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. çok şık ve güzel ürünler var daha öncede bakmış ve hayran kalmıştım siteye. başarılar.
    gülçay öz kutlu
    https://www.facebook.com/gulcay.ozkutlu
    gulcay26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Klasiğe çıkmış tasarımlar oldukça farklı duruyor. Klasikleşmiş modelleri her yerde bulurken böyle modelleri bulmak gerçekten zor oluyordu. Burayı keşfettiğime sevindim.

    YanıtlaSil
  4. çok pahalı hatta kazık..
    bu paralara marka alırım

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. mobilyalar Sportif ve çok şık.. evime renk katacaklar..
    Neşe Kılavuz
    neseege@mynet.com

    YanıtlaSil
  7. puflarra bayıldım :)
    tugce_tasgin@hotmail.com
    tuğçe caner

    YanıtlaSil
  8. Sitede birbirinden güzel tasarım ürünler var ben çok sevdim özellikle aynaya bayıldım

    YanıtlaSil
  9. Koltuklara bayıldım ben de :)
    makbule_2012@hotmail.com
    Makbule Yılmaz

    YanıtlaSil
  10. merhaba
    çeşitlilik olması çok güzel..
    ali bayar
    alibayar42@mynet.com

    YanıtlaSil
  11. Farklı tasarımlara bayılıyorum, hepsi birbirinden güzel..

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller ya rengarenk bluedreams_06@msn.com

    YanıtlaSil
  13. ayşegül yalçın
    gerçekten evimize yenilik katacak pek çok ürünü bulabileceğimiz bir site.
    yalcin.6161@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. ürünler çok zarif, evini yenileyenlere göre
    Tavsiye ettim bile...
    Ayşe Ahu Koç
    ayseahukoc@hotmail.com

    YanıtlaSil