16 Aralık 2012 Pazar

N A Q U E S H Cafe&Butik İSTNBL...


Merhaba arkadaşlar..
Size çok özel bir konudan bahsedeceğim.
'Cafe&Butik' konseptini hiç birarada düşündünüz mü? Bir yandan kahvenizi yudumlarken, diğer yandan alışveriş yapma keyfi sunan, aynı zamanda çocuklarınız için oyun odası bulunan, özel günlerinizde, altın günlerinizde, nişan veya parti düzenlemek istediğinizde yada bebeğinizin diş gününde organizasyonlar yapabileceğiniz aynı zamanda da özel tasarımları, şık giyim ürünlerini, ebrulu sanat eserlerini satın alabileceğiniz ''Türkiye'nin ilk ve tek 'Cafe& Butik'i NAQUESH İstnbl'' bu konsepti geniş çaplı düşünüp hayata geçirmiş..Daha açılmamış olan Naquesh'in Facebook sayfasını 450 kişi beğenmiş bile.. Çok ses getirecek olan Türkiye'nin ilk Cafe&Butik'inden birkaç fotoğraf paylaşıyorum sizler için..
SİTEDEN BİR KAÇ GÖRSEL






9 yorum:

  1. özel günler söz konusu olunca insanın eli ayağına dolaşır kişinin uzman yardım alması konusunda çok iyi bir alternatif bizimle paylaştığın için teşekkürler.

    ***twitterda izlemeye aldım

    https://twitter.com/#!/ESMANUR77


    ***facede firmanın sayfasını beğendim PAYLAŞTIM

    herkez faydalansın :)

    YanıtlaSil
  2. Ben sık sık böyle yerler arıyorum hatta daha önce bir cafeye rica edip rica ile kutlama yapmıştım. Bu tarz kutlamalar için özel bir yer açılması gerçekten güzel. Organizesini istediğim gibi yapmak ve keyfini çıkarmak paha biçilemez. Tanıttığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. cafe ve butik bir arada. kulağa çok ilginç geliyor. mutlaka görmek siterim
    Neşe Kılavuz
    neseege@mynet.com

    YanıtlaSil
  4. alışveriş yaparken yorulanlar için süper bir fikir
    tugce_tasgin@hotmail.com
    tuğçe caner

    YanıtlaSil
  5. İlginç bir mekana benziyor mutlaka ziyaret etmek isterim :)

    makbule_2012@hotmail.com
    Makbule Yılmaz

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    çeşitlilik olması çok güzel..
    ali bayar
    alibayar42@mynet.com

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir yere benziyor, umarım ziyaret etme şansım olur..

    YanıtlaSil
  8. ayşegül yalçın
    çok iyi bir fikirmiş.ikisi bir arada diyebiliriz.

    yalcin.6161@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Yorulmadan hem kahveni iç, hem alışverişini yap
    ne güzel
    Tavsiye ettim bile...
    Ayşe Ahu Koç
    ayseahukoc@hotmail.com

    YanıtlaSil