5 Mayıs 2012 Cumartesi

SİHİRLİ KOZMETİK İŞBİRLİĞİ İLE 1 KİŞİYE HARİKA HEDİYELERİMİZ VAR!!!!



Merhaba arkadaşlar  yine dopdolu bir kampanya ile karşınızdayız:) Sponsor firmamız https://www.sihirlikozmetik.com/ . Bizi kırmayıp çalışma teklifimizi kabul ettiği için öncelikle firmamıza teşekkür ediyorum:)
"Kozmetiğin sihirli adresi"  olarak yola çıkan ve sadece ürünleriyle değil, fiyatlarıyla da sihirli olan online kozmetik sitesi, sihirlikozmetik.com iddialı bir şekilde yoluna devam ediyor.

sihirlikozmetik.com , parfümden- cilt bakımına, renkli kozmetikten- güneş koruma ürünlerine , anne- bebek bakımından- temizlik ürünlerine kadar çok geniş bir ürün yelpazesine sahip olan internet sitesiyle müşterilerine ulaşıyor. sihirlikozmetik.com, tek bir tıkla, kozmetiği 7/24 online, tüketicilerin ayağına getirmeyi hedefliyor.
SİTEDEN BİR KAÇ ÜRÜN
GELELİM KAMPANYAMIZA
1 şanlı katılımcımıza 26 tl değerinde Bal-süt-vanilya aromalı resimdeki vicut losyonu hediyemiz olacak!!!!
ŞARTLARIMIZ İSE
BURADAN sitemize üye olmak

**Facebook sayfamızı beğenip'' YENİ KAMPANYA'' ibareli mevcut kampanyalarımızdan birini paylaşmak

*** Kampanyamızı facebook sayfasında ya da bloğunda duyurmak
Son katılım 25 Mayıs 2012 kargo firmamıza aitt.Başarılar
 

4 Mayıs 2012 Cuma

YILDIZ BUTİKTEN 5 KİŞİYE HEDİYEMİZ VAR!!!!!!!!

Merhaba arkadaşlar bugün harika bir alışveriş sitesiyle  karşınızdayız  http://www.yildizbutik.com/ . Sitede özellikle bayanlar için her şey var diyebilirim. Yıldız butiği incelediğimde ilk gözüme çarpan ürünlerin Kalitesi ve Sezon ürünleri olması oldu. Pekçok alışveriş sitesinde ünlü markaların serisi bitmiş, modası geçmiş belki 5 sene önceki ürünleri satışa sunulurken, hergün kendini yenileyen ve kaliteden ödün vermeyen Yıldız Butikte ünlü markaların güncel ürünlerini sezonun ilklerini deneme şansına sahip oluyorsunuz.
Ayrıca davet ettiğiniz arkadaşınızın yaptığı her alışverişte %10 para  kazanıyorsunuz harika değilmi :)
**100 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedavası, kredi kartlarına taksit seçenekleri ve 02122726518 Nolu telefonla sipariş verme şansı vede kapıda ödeme altarnetifleriyle sizlere kaliteli ürünün yanında kaliteli hizmette sunuyor. Stilinizi tamamlayacak olan aksesuarlar, hem küçük bedenlere hemde büyük bedenlere uygun zarif giyim, özel tasarımlı ayakkabı ve çantalar ve daha neler neler var:)


                           GELELİM KAMPANYAMIZA
Tam 5 şanslı katılımcımıza resimdeki çok şık kolyeleri hediye ediyoruz!!!



ŞARTLARIMIZ İSE ÇOK KOLAY
*BURADAN siteye üye olmak
** http://yildizbutik.blogspot.com/2012/01/abart.html bloğuna izlemek
***Kampanyamızı bloğunuzda yada facebook hesabınızda tanıtmak

kampanyamız 1 ay sürecek olup 20 Mayıs 2012 bitecektir
kargo değerli firmamıza aittir. Başarılar...

MİNİÇARŞI.COM İŞBİRLİĞİ İLE 1 KİŞİYE PİERRE CARDİN MARKA BEBEK ÇANTASI HEDİYEMİZ OLACAK!!!


                                   

Merhaba arkadaşlar sizlerle çok güzel bir siteyle yine beraberiz. http://www.minicarsi.com/ Anne bakımından bebek bakımına, oyuncaklardan bebek giyimine, mama sandalyelerinden çocuklar için gerekli olan herşeye bu adresten ulaşabilirsiniz.



 GELELİM KAMPANYAMIZA
1 ŞANSLI KATILIMCIMIZA PİERRE CARDİN MARKA 139 TL DEĞERİNDE ANNE BEBEK ÇANTASI HEDİYEMİZ OLACAK!!!!
ŞARTLARIMIZ İSE ÇOK KOLAY

1- http://www.minicarsi.com/yeniuye.asp sitemize üye olunuz.
2- https://www.facebook.com/pages/Mini-%C3%87ar%C5%9F%C4%B1/313577698700059 facebook sayfamızı beğenip bir gönderiyi paylaşınız.
3- kampanyamızı facebook sayfanızda yada bloğunuzda duyurup tüm şartları yerine getirdiğinizi ifade eden linkleri yorum olarak ad soyad ve mail adresinizle beraber sitemize bırakınız.
kampanyamız 15 mayıs 2012 de sona erecektir.
kargo ücreti değerli firmamıza ait olacaktır.
hepinize bol şans dilerim.

BLOG TANITIMLARIMIZA (LİNKLERİ AŞAĞIDA)   YORUM YAPAN ARKADAŞLARIMIZDAN 1KİŞİYE ÇOK ŞIK BİR BLUZ VE FLORMAR RİMEL HEDİYEM OLACAK!!!!


http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/05/sempremaj-ile-istenmeyen-tuylerinize.html

http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/05/luxybox-mayis-ayi-kutumuz.html
http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/05/partisepeti-com-dan-parti-malzemeleri.html

http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/05/finspor-anneler-gununu-kampanya-ile.html
http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/05/deborah-milano-annelere-en-guzel-hediye.html
http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/05/deborah-milano-annelere-en-guzel-hediye.html
http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/05/new-life-ile-diyet-yaparkende-enerjiniz.html

http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/04/eczanemizdecom-da-gunes-kremlerinde.html

3 Mayıs 2012 Perşembe

YETİŞEN ALIYO.COM İŞBİRLİĞİ İLE 3 KİŞİYE HARİKA HEDİYELERİMİZ VAR!!!!

Merhaba arkadaşlar yine muhteşem bir kampanya ile beraberiz 3 kişiye harika Hasır Kaşıklık hediye edeceğiz. Sponsor firmamız http://www.yetisenaliyo.com/ .Mutfak ürünlerinden banyo ürünlerine hertürlü ev gereçlerine ait yüzlerce ürün yelpazesine sahip firmamızı yakında tanıyalım.
Yetisenaliyo;  
Yetisenaliyo Fırsat Sitesi Değildir, Hayel Satmaz-Beklentilerinizi Sunar Ve Gerceği Satınalırsınız. Teşhirdeki Ürünlerin Tamamı Ürünün  Kendisidir.Ürünlerimizin Tamamına Yakını Kendi İmalat ve İthalatımızdır.Stok Bazlı Çalışmakta Olup Vereceğiniz Tüm Siparişlerinizi Aynı Gün Veya Bir Sonraki Gün Kargolar.Olabilecek Herhangi Bir Sorunda Müşterilerini Anında Haberdar Eder!Yetisenaliyo Ekibide Potansiyal Müşteri Olup E-Ticaret Sitelerinden Müşteri Beklentisini Çok İyi Bilmektedir.Anlaşmalı Olduğumuz Kargo Firmaları İle Mesafe -Uzak Bolge Ayrımına Göre 2 İle 7 Günde Teslim Alabilirsiniz
SİTEDEN BİR KAÇ ÜRÜN 
 Hepsi ve daha fazlası için http://www.yetisenaliyo.com siteyi ziyaret ediniz
GELELİM KAMPANYAMIZA 
3 ŞANSLI TAKİPÇİMİZE RESİMDEKİ ŞIK VE ÇOK CİCİ AHŞAP KAŞIKLIK HEDİYE EDİYORUZ!!!
 
 

ŞARTLARIMIZ İSE ÇOK KOLAY
* BURADAN Siteye üye olmak
** FACEBOOK ta beğenmek
***Kampanyamızı bloğunuzda yada facebook hesabınızda tanıtmak ve linkini buraya yazmak 
Son katılım 25 Mayıs 2012 kargo değerli firmamıza aittir. Başarılar.  

GERÇEK UCUZLUK.COM İLE 2 KİŞİYE ÇOK ŞIK HEDİYELERİMİZ VAR!!!!

Arkadaşlar bugun güzel bir kampanya ile yine karşınızdayız:) Aksesuar, Dekorasyon, Elektronik, Kozmetik tasarruf ürünleri ve her türlü ihtiyacınızı bir tık ile yapabileceğiniz bir siteden bahsedeceğim. http://www.gercekucuzluk.com/ .90 TL üstü alışverişlerinizde kargo ücreti ödemiyorsunuz. Ürünlerin teslimi mesafeye göre 1-3 gün arası değişiyor. Kredi kartı ve havale ile alışveriş yapma imkanı da var. 7 gün içinde aldığınız ürünü iade etme hakkınız var. Para iade işlemide hızlı yapılıyor. Sizde dilerseniz inceleyebilirsiniz.

GELELİM KAMPANYAMIZA
2 ŞANSLI KATILIMCIMIZA RESİMDEKİ MERCAN BİLEKLİK HEDİYEMİZ OLACAK!!!
Mercan taşı, Coral
Beyazdan kırmızıya kadar, pembenin ve turuncunun her tonunda bulunur. Sığ denizlerde oluşan canlı bir kayalıktır. Kalbi ve dalağı güçlendirdiği, ferahlık, huzur ve enerji verdiği, solunumu güçlendirdiği, tansiyon düşüklüğünü önlediği, bedenin dengesini sağladığı, akciğere iyi geldiği, derin aşkı ve sevgiyi simgelediği inancı yaygındır. Balık, koç ve terazi burcu ile uyumludur.
ŞARTLARIMIZ İSE ÇOK KOLAY
*gercekucuzluk.com web sitesine üye olmak.
gercekucuzluk.com facebook sayfasını beğenmek.
* Kampanyamızı facebook, twitter veya blogta paylaşmak

Son katılım 18 mayıs 2012 .Kargo değerli firmamıza aittir. Başarılar

FİNSPOR, ANNELER GÜNÜ’NÜ KAMPANYA İLE KUTLUYOR!

FİNSPOR, ANNELER GÜNÜ’NÜ KAMPANYA İLE KUTLUYOR!


Türkiye’nin önde gelen spor perakendecisi Finspor, anneleri unutmuyor.  Finspor sağlıklı yaşamaya önem veren anneler için mayıs ayı boyunca devam eden özel bir kampanya başlattı.  Tüm fitnessaksesuarlardan alanlara, ikinci aksesuar yüzde 30 indirimli! Finspor, tüm anneleri spora ve fitness’a davet ediyor. Finspor’un mayıs ayı boyunca devam edecek olan Anneler Günü Kampanyası’nda aksesuar alan herkes ikinci aksesuar ürününü yüzde 30 indirimli alma imkânına sahip olacak. Tüm Finspor mağazalarında geçerli olacak kampanyada, annenize bu özel günde dilediğiniz aksesuarı hediye edebilirsiniz. Finspor, tüm anneleri mağazalarında spora davet ediyor!
 Daha fazla bilgi için: Esra AKIN/ SCC İletişimT: 0212 231 54 50

DEBORAH MILANO ANNELERE EN ‘GÜZEL’ HEDİYE…

DEBORAH MILANO ANNELERE EN ‘GÜZEL’ HEDİYE…


Deborah Milano, en değerli varlıklarımız annelerimize ‘Anneler Günü’nde sürpriz yapıyor! Deborah Milano’dan iki ürün alan herkese göz çevresi bakım kremi ya da kırışıklıkları dolduran jel krem veya makyaj temizleme ürünü hediye ediyor…İtalyan’ın seçkin kozmetik markası Deborah Milano, Anneler Günü’nde annenizi güzellik ve bakım hediye ediyor!  Anneler Günü’nü özel bir kampanyayla kutlayan Deborah Milano, 2 ürün alan herkese Dermolab Serisi’nden Kırışıklık Karşıtı Göz Bakım Kremi veya Kırışıklıkları Dolduran Jel Krem ya da Makyaj Temizleme ürünü hediye ediyor!

Anneler Günü kampanyası Deborah Milano’nun tüm seçkin satış noktalarında Mayıs ayı boyunca devam edecek…Deborah Milano’nun bu özel kampanyasından yararlanıp, Anneler Günü’nde annenizi şımartmanın zamanı geldi!Deborah Milano, Gratis ve Watson’slarda satışa sunuluyor.

Daha fazla bilgi için: Esra AKIN/ SCC İletişim
T: 0212 231 54 50M

2 Mayıs 2012 Çarşamba

LUXYBOX MAYIS AYI KUTUMUZ....



Merhaba arkadaşlar. Bu ayki Luxybox kutumuz yine dopdolu ve çok güzel:) Öncelikle Anneler Gününe Özel anne figürlü mis kokulu bir kutu çıktı koliden:)


Bu ayki LUXYBOX Kutu içeriğimiz
*Down Under Naturel Alkolsüz jöle
*Essie Oje
*Lanvin Silky Lotion
*Lanvin Hair Condetioner
*Lanvin Shower Jel
*Lanvin Sabun
*Bezen Törpü

Sabun mis gibi kokuyor Essie ojeye bayıldım daha önce çok denemek istediğim bir markaydı:) Lanvin doğal ürünlerinide en kısa sürede deneyeceğim:)


Zengin içerikli harika Luxybox kutunuzun kapınıza gelmesini istiyorsanız 19 Tl lik abonelikle  sitemizE BURDAN  üye olabilirsiniz.

PARTİSEPETİ COM 'DAN PARTİ MALZEMELERİ....


Merhaba arkadaşlar yine çok güzel bir siteyle karşınızdayız :) http://partisepeti.com.tr/
Kızım için parti giysileri ararken kendimi http://partisepeti.com.tr/ buldum. Doğumgünü setleri (bebekler için, çocuklar için, yetişkinler için), Doğum günü ürünleri, Kostümler, Pinyata, Plastik parti ürünleri, Balon süsleme, Hediye ve Oyuncak, Sevgililer günü özel ürünleri, Çocuk ürünleri, Sünnet Düğünü süslemeleri ve daha pek çok katagoride yüzlerce ürün yelpazesine sahip sitemizi ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye ederim:)
SİTEDEN KOPYALADIĞIM BİR KAÇ ÜRÜN
Aslında çok ürün var yer vermek istediğim ama malum sayfamız kısıtlı merak edenler http://partisepeti.com.tr/ burdan bakabilirler.
Aşağıda Pinyata resimlerini ekledim. Pinyatayı ilk kez Calilou çizgi filmini kızımla izlerken görmüştüm içerisine şekerlemeler veya farklı hediyeler konuluyordu ve gözü kapalı çocuklar Pinyatayı kırmaya çalışıyordu harika bir eğlence gerçekten:) Çocuklarınız için Sünger bob , Disney gibi çok farklı pinyatalar var mutlaka bakın derim.


Alışverişlerinizde pek çok avantaj sizi bekliyor. 75 Tl ve üzeri alışverişte kargo bedava!!!
Ödemelerinizi ise Havale-EFT-Kredi Kartı ve Kapıda Ödeme kolaylığı ile alışveriş yapabilirsiniz.
Hepsi ve daha fazlası için http://partisepeti.com.tr/

NEW LİFE İLE DİYET YAPARKENDE ENERJİNİZ ZİRVEDE OLSUN!!!!


 Merhaba arkadaşlar Geçen ay http://www.newlife.com.tr/ sitesinden ve sağlığınız için destek alabileceğiniz benzersiz ürünlerinden bahsetmiştik. Bu ay malum Yaz Sezonu fazla kilolardan kurtulmamız gereken bir dönem. Sizi yormadan enerjinizi kaybetmeden fazla kilolarınızdan nasıl kurtulacağınızı anlatan Mayıs New Life Bültenini yayınlamaktan mutluluk duyarım.

Diyet Yaparken de;
Enerjiniz Zirvede Olsun!
Çoğu kişide yıl boyu süren yorgunluk şikayeti, bahar aylarıyla birlikte iyice artıyor. Özellikle diyet yapanlar, kilolarıyla birlikte tüm enerjilerini kaybetmekten şikayetçi. Oysa ginsengten yeşil çaya, guaranadan luteine pek çok bitki ekstresi, vitamin ve mineral içeren GinVit ile kilo almadan enerjinizi geri kazanmanız artık mümkün!
GinVit, kilo almanıza sebep olmadan, içeriğindeki Ginseng G518 standardize ekstresi ile ekstra enerji vermeye, yeşil çay ile metabolizmayı hızlandırmaya, Guarana ile öğrenme performansını ve konsantrasyonu arttırmaya, Lutein ile antioksidan etki göstererek hücreleri serbest radikallere karşı korumaya yardımcı olur. Ayrıca içeriğinde bulunan 12 vitamin ve 11 mineral ile bağışıklık sistemini destekler.
              
Kullanım Önerisi: Her sabah bir tablet ile ekstra enerji.
New Life GinVit Satış Fiyatı: 35 TL.

New Life ürünlerini tüm eczanelerde bulabilirsiniz.
http://www.newlife.com.tr/






1 Mayıs 2012 Salı

TUĞBA ATALİERDEN ÖZEL TASARIM KOLYE KAZANAN TALİHLİMİZİ AÇIKLIYORUZ!!!

Merhaba arkadaşlar yine harika bir kampanyamız daha sona erdi:) Kampanyamıza 32 başarılı katılım gerçekleşmiş. Öncelikle teşekkür ederim. Kampanyaya katılım listesine http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/04/tugba-atalierden-cok-ozel-fotograf.html linkten bakabilirsiniz.

Random.org talihlimiz,


3 NOLU YORUM SAHİBİ DERYA OLAŞ OLDU . Tebrikler ad-soyat tel. ve adres bilgilerini ozlemcacim@gmail.com a bekliyorum:)

Derya OlaşApr 17, 2012 01:10 PM
siteyi izlemeye aldım
derya olaş
derya-olas@hotmail.com

30 Nisan 2012 Pazartesi

FIRSAT-X.COMDAN AHŞAP SAAT TALİHLİMİZ

Arkadaşlar harika bir kampanya daha bitti. Fırsat-x kampanyamıza 60 kişi katılmış çok teşekkür ediyorum:) katılım listemize http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/03/firsat-xcom-dan-1-kisiye-cok-sik-ahsap.html burdan bakabilirsiniz.

random.org talihlimiz
37 nolu katılımcı AZRANİLAY talihlimiz oldu tebrik ediyor ad-soyat telefon ve adresini ozlemcacim@gmail.com a ivedi bekliyoırum.

Azranilay dediki
selam
facebookda sayfayı beğendim.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002314996982
nuray karapıçak
nuraykarapicak@gmail.com




T-SHOP KAMPANYA TALİHLİMİZ

Arkadaşlar güzel bir kampanyamız daha sona erdi T-SHOP kampanyamıza 48 başarılı katılım olmuş katılım listesine http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/03/t-shopp-gittigidiyor-dukkanindan-1.html burdan bakabilirsiniz. Toka seti talihlimizi yine random.org belirledi

47 nolu yorum sahibi AYSEL TORLAK oldu tebrikler. Bloğumu izleme şartı koymadığım için adsız yorumlarada yer veriyoruz ama bloğumuzu sizler izledikçe kampanyalarımız güzelleşiyor Aysel hanım adres bilgilerini rica eder sitemizi izlemeye almanızıda gönülden isterim:)

AdsızApr 25, 2012 01:03 AM
merhaba blogunun izleyicisiyim
facebook sayfasını beğendim
çekilişini ve sayfayı da facebook profilimde paylaştım

TÜM MARKETLER.COM KAMPANYA SONUCUMUZ!!!

Merhaba arkadaşlar tüm marketler kampamnyamız sona erdi . Katılan katılmayan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.

Kampanyamıza 25 katılım olmuş. katılım listemize http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/04/tum-marketlercom-ile-alisverisiniz.html buradan bakabilirsiniz. Kütehya porselen kahve fincenı talihlimizi random.org belirledi
20 nolu yorum sahibi KAMPANYA İNSANI oldu tebrikler ad-soyat adres ve tel bilgilerini ozlemcacim@gmail.com a ivedi bekliyorum.

kampanyainsaniApr 25, 2012 03:22 AM

merhaba,üye oldum,sayfayı beğendimö,twitterda takipteyim (@kampanyainsani)..duyurdum:
https://twitter.com/#!/Kampanyainsani/status/195094927925977088
https://www.facebook.com/kampanyainsani/posts/158113037649609
kampanyainsani@hotmail.com