21 Temmuz 2012 Cumartesi

SERRAADA.COM İŞBİRLİĞİ İLE 2 KİŞİYE 25 TL ÇEK HEDİYEMİZ OLACAK!!!!

Merhaba arkadaşlar sizlerle harika bir kampanyayla yine beraberiz. Bu günkü sponsorumuz http://www.serraada.com/ 
 SERRA BİJUTERİ 
Firmamız 2004 yılından beri İstanbul’da hizmet vermektedir. Bijuteri sektöründe, iç piyasaya perakende ve toptan pazarlama yapmaktayız. 
SİTEDEN SEÇTİĞİM BİRKEÇ ÜRÜN
ÜRÜNLERİMİZ 
 Gümüş Takılar Saat Tespih Doğal Taş 
– İnci 
– Otantik Takılar Bijuteri Dizi Doğal Taşlar Parça Doğal Taşlar Kırık Dizi Doğal Taşlar Altın 
– Gümüş
 – Bakır Kaplama Malzemeler Sedef 
– Deniz Kabukları Küpe 
– Yüzük
 – Broş 
– Takı Malzemeleri Zincir 
– Tel – Çivi – Halka Deri İp 
– Fitil – Misina – Kurdele Takı Tasarım Aletleri Akrilik
 – Ahşap Boncuklar Kum – Kesme – Boru – Pul – Payet Cam İnci – Cam - Kristal Boncuklar Kapak – Kapama – Sallantı Apereleri
 İLKELERİMİZ 
 Ürün çeşitliliği Yeni ürünlerin takibi Kaliteli ürün Uygun fiyat Koşulsuz müşteri memnuniyeti  
GELELİM KAMPANYAMIZA 
 2 şanslı katılımcımıza 25 tl hediye çeki veriyoruz. istediğiniz ürünü seçme şansına sahipsiniz:)
(zararına satışlar var arkadaşlar 25 tlye onlarca ürün alabilirsiniz:) )
  ŞARTLARIMIZ İSE ÇOK KOLAY 
 **kampanyamızı bloğunuzda yada facebook/ twitter gibi sosyal mercalardan birinde yayınlayıp linkini buraya yazmak 
son katılım 28 temmuz 2012 başarılar

20 Temmuz 2012 Cuma

DOCTOR AVIVA DAN 5 KİŞİYE GÜNEŞ KREMİ HEDİYEMİZ OLACAK!!!





Dr.Aviva, bio-teknolojik yeni trendleri takip ederek cosmoceutical cilt bakım ürünleri geliştiren uluslararası bir şirkettir.%100 Doğal içeriğe sahiptir.

Volumizing Serum Gloss Lip Maximizer, dudaklarınızı dolgunlaştırmanın artık tek yolu dolgu maddaleri ya da abartılı estetik operasyonlar değil. Doctor Aviva Hydroaminotox System kanıtlanmış içeriği sayesinde-Dudak yapısında bulunan kolajen... dokuları artırarar hacim verir.
-Hyaluronic acid, dudaklarınızın ihtiyaç duyduğu nemi kazandırır.
-Tamamen doğal olarak formule edilmiş içeriğindeki Shea butter, Squalane, Sweet Almond oil ve E vitamini hasar görmüş, çatlamış dudak dokusunu yumuşatır.

GELELİM KAMPANYAMIZA
5 Şanslı katılımcımıza Resimdeki Güneş koruyucular Hediyemiz olacak!!!

KATILIM İÇİN TEK BİR ŞARTIMIZ VAR!!!
FACEBOOKTA Beğenmek ve paylaşmak
burayada katıldığınıza dair bilgilerinizi yazmak

Son katılım 5 ağustos 2012
5 ağustosa kadar 100 katılım olunca çekiliş yapılacaktır. kargo firmaya aittir. Başarılar

19 Temmuz 2012 Perşembe

TUBİSS.COM DAN 1 KİŞİYE ÇOK ŞIK GÜMÜŞ KOLYE HEDİYEMİZ OLACAK!!!


Merhaba arkadaşlar yine harika bir kampanya ile beraberiz. Bu günkü sponsorumuz http://www.tubiss.com.  Çok şık yüzüklerden kolyelere, bilekliklerden küpelere, kol düğmelerine kadar yüzlerce ürün yelpazesine sahip sitemizi mutlaka ziyaret etmelisiniz:)
FİRMA HAKKINDA
http://www.tubiss.com/ alışkanlıkların dışına çıkan ve sizin binlerce ürün içinde kaybolmanızı engelleyecek bir sitedir. Kitlesini tek ürün üzerine yoğunlaştırarak yayında olan ürünü daha iyi tanımanıza yardımcı olacaktır.Yayında olan ürünler son trendlere uygun ve fark yaratacak ürünlerdir...

Göreceğiniz en büyük farklılık ise fiyat konusunda olacaktır. Piyasa fiyatlarının çok daha altına beğendiğiniz modeli alabileceksiniz.

Ama unutmayın! Modellerimiz sitemizin adından anlaşılacağı gibi her gün değişmektedir...Keyifli Alışverişler…

2005 yılından beri fiziki olarak yürüttüğü her türlü Takı ve Altın grubu ürün pazarlamasını 2009 dan itbaren internet satışında yoğunlaştırmış ve bu konuda yüksek kalitede hizmet sunan ilk firma olmuştur.http://www.tubiss.com/ 'da bulunan ürünler, ilgi ve ihtiyaçlara göre belirlenmiş farklı ana kategori ve alt kategoride sınıflandırılarak, önemli fiyat avantajları ile ziyaretçilerin beğenisine sunulmaktadır. Gerek kategori yapısı gerekse gelişmiş arama motoru ziyaretçilerin aradıkları ürünlere kolayca ulaşmalarını sağlamaktadır. Hedefimiz herkese ve her keseye uygun Takı ürünlerini sizlere ulaştırmaktır. www.tubiss.com yalnızca internet ortamında ürün pazarlamaktadır, fiziki satış noktaları mevcut değildir, bu sayede maliyetleri düşürerek, fiyat avantajı yakalamaktadır.Ayrıca Satış Ortaklığı sistemini de uygulayan http://www.tubiss.com/ site sahipleri için kazançlı öneriler getirmektedir.Keyifli, avantajlı ve güvenli bir alışveriş için altyapısında ve operasyonel alanda sürekli yenilikler gerçekleştiren www.tubiss.com, alışveriş alışkanlıklarını değiştirecek bir adres olmak üzere çalışmalarını devam ettirmektedir.

SİZİN İÇİN SEÇTİĞİM BİR KAÇ ÜRÜN GÖRSELİ
GELELİM KAMPANYAMIZA
1 Şanslı katılımcımıza resimdeki kalpli gümüş kolye hediyemiz olacak
ŞARTLARIMIZ İSE ÇOK KOLAY
*SİTEYE üye olmak
**kampanyamızı bloğu olanlar bloglarında olmayanlar facebook yada twitter gibi sosyal mecralardan birinde yayınlayıp linkini buraya yazmak

Son katılım 10 Ağustos 2012 kargo değerli firmamıza aittir.
 Başarılar

 

POFUDUK BEZLER.COM İŞBİRLİĞİ İLE 1 KİŞİYE 106 TL DEĞERİNDE HARİKA BİR HEDİYEMİZ VAR!!!

Merhaba arkadaşlar internette gezinirken gördüğüm ürünlerine bayıldığım bir siteden bahsedeceğim http://www.pofudukbezler.com/. Ürünler çok şirin ve kullanışlı, pofuduk bebek pastasını, Bebeklerinizin fazla eşyasını toparlayacak bir tavşanı, twetty li sepeti kim istemezki:) ve her sepetin içeriğinde farklı hediyeler var
Örneğin twetty sepetinde
İçeriğinde;
- 1 Adet Fluffy Battaniye
- Biberon
- Diş Kaşıyıcı
- Bebek Bezi
- Lisanslı Tweety Peluş
bu ürünlerde hediye geliyor:)
 






Ayrıca Türkiyedeki Tüm hastanelere gönderim yapılabiliniyor:)
Sitede Ayrıca Size Sunulan Ürün Grupları
Doğum Odası Süsleri Kapı SüsleriOda Süslemeleri
Erkek Bebek0-6 Aylık Erkek Bebe6-12 aylık Erkek Bebe
İkizlerErkek&Erkek İkizlerErkek&Kız İkizlerKız&Kız İkizler
Kız Bebek0-6 Aylık Kız Bebe6-12 Aylık Kız Bebe
Pofuduk KurabiyelerPofuduk Kurabiye Baby BoyPofuduk Kurabiye Baby Girl
Pofuduk PastalarBaby Shower Baby BoyBaby Shower Baby Girl
Yeni Doğan

GELELİM KAMPANYAMIZA

1 Şanslı katılımcımıza resimdeki 106 tl değerindeki harika ürün hediyemiz olacak!!!
Pofuduk Köpiş Pakette
İçeriğinde:
- Krem Fluffy Battaniye
- Bebek Bezi
- Pofuduk Köpiş Peluş


ŞARTLARIMIZ İSE ÇOK KOLAY
*Bloğumuzu izlemek
**POFUDUK BEZLER sitemize üye olmak
**** Kampanyamızı bloğunuzda yada facebook ve/veya twitter gibi sosyal mecralardan birinde yayınlayıp buraya linkini kopyalamak

Son katılım 10 Ağustos 2012
kargo değerli firmamıza aittir.
Bol şanslar:) 

LEE COOPER ‘DAN YAZIN SICAK GUNLERİNDE ELBİSE VE ETEKLERLE FARKINIZI ORTAYA KOYUN!

Efsane marka Lee Cooper ilkbahar yaz kreasyonunda elbise ve etekleriyle fark edilmemek ve
beğenilmemek artık çok zor!
Yazın sıcak günlerinde ister gündüz sokakta, alışverişte, plajda; ister yaz gecelerinde en cool en şık
kadını siz olun.






Koleksiyondaki seksi ve rahat detaylara sahip modeller ise son derece dikkat çekici. Denim elbiselerden, arkası varak şeritli elbiseye, kırmızı non denim elbiseden kalem eteğe kadar Lee Cooper
etek ve elbiseleri gardırobunuzun ayrılmaz parçaları olacak.
1908’de Doğu Londra’da Middlesex Street’te 94-96 numaradaki harap binalarda doğan Lee Cooper
markası Avrupa’nın en eski denim markalarından. 80’lerdeki efsane reklam filmini ve ‘Uvvah uvvah
muck muck Lee Cooper’ sloganını unutmak imkansız. 104 yıllık dünya devi Lee Cooper yepyeni
koleksiyonu ile YENİDEN TÜRKİYE’de.

Lee Cooper mağazaları: İstanbul Trump Towers Mall / İstanbul Carousel AVM / İstanbul Yenibosna
İstanbul Krempark AVM / Ankara Kentpark AVM/ Ankara Nata Vega AVM / İzmir Agora AVM/ İzmir
Gaziemir Optimum Kahramanmaraş Trabzon Caddesi / Kahramanmaraş Fabrika / Mersin Forum
Adana Optimum AVM / Bandırma Liman AVM / Denizli Sümerpark AVM / Diyarbakır Ninovapark
AVM / Gaziantep Sankopark AVM / Adapazarı Serdivan AVM / Adana Optimum AVM / Kayseri
Forum AVM/ Samsun İstiklal Caddesi ve seçkin Boyner mağazalarında.
Daha fazla bilgi için: Lee Cooper_ Burcu Güven / Kurumsal İletişim / 0212 655 06 65

EEOSE İLE HAYALİNİZDEKİ KİPRİKLERE KAVUŞUN...


Merhaba arkadaşlar sizlere ben dahil pek çok kadının sorunu olan, güzelliğimizin aynası kiprik ve kaşlarımız için mucizevi bir ürünü tanıtacağım. Bu ürünümüz EEOSE. Şuanda deneme aşamasındayım 2 hafta içerisinde bariz fark göreceğimizi garantileyen bir ürün. Denedikten sonrada bilahare görüşlerimi sizlerle paylaşacağım:)

Uzun, gür ve koyu renkli kirpiklere sahip olmak, özellikle de kadınlar için bir tutkuya dönüşmüş; güzelliğin ve çarpıcı bakışların simgesi haline gelmiştir. Bu yüzden kirpikleri olduğundan daha uzun ve daha dolgun göstermeye yarayan rimeller, çeşitli makyaj teknikleri, takma kirpikler, kirpik permaları, hatta kirpik ekimi gibi göreceli olarak zahmetli birçok yöntem kullanılmaktadır. Üstelik uygulama sırasında ya da temizlerken uygulanan mekanik kuvvet ya da bazı kozmetiklerde kullanılan kalitesiz kimyasallar kirpiklerin kaybedilmesine ya da sağlığının yitirilmesine neden olabilir. Artık hayal ettiğiniz görünümde kaş ve kirpiklere ulaşmanın bir yolu var: ÉEOSE Kaş Kirpik Bakım Serumu.





 




EOSE KAŞ VE KİPRİK SERUMUNU YAKINDAN TANIYALIM



Kadınların yüzünü güldürecek bilimsel buluş:
Artık hayal ettiğiniz kirpiklere ulaşmanın bir yolu var!
Hayal ettiğiniz kirpiklere ulaşmanın tek yolu takma kirpikler değil. Kendi gerçek kirpikleriniz için dermakozmetik alanında son 10 yılın buluşları arasında değerlendirilebilecek EEOSE serumu kullanın.
ÉEOSE, kirpik ve kaşlarınızın doğallığını bozmadan kirpikleri ve kaşları ihtiyaç duydukları maddelerle besleyerek, sağlıklı ve canlı bir görünüm kazandırır.

KULLANIMI:
Günde 1 kere, tercihen geceleri, temizlenmiş ve kuru kirpik diplerine, ya da kaşlarda uygulanmak istenen bölgenin üzerine, ürün ile birlikte verilen tek kullanımlık aplikatörler yardımı ile uygulanır.
ÉEOSE Kaş Kirpik Bakım Serumu kullanımından 2 hafta sonra kirpiklerin görünümünde gözle görülür bir etki göstermeye başlar. Ancak tam olarak sonuç almak için 1 kür yani 6 hafta boyunca kullanılması gerekir.

ÉEOSE SERUM DERMATOLOJİK OLARAK TEST EDİLMİŞTİR.  
ÉEOSE Kaş ve Kirpik Serumu, kirpikler üzerindeki olumlu etkisini içeriğindeki aktif “PEPTIDE COMPLEX” sayesinde gösterir. ÉEOSE'nin bu aktif içeriği, Frost & Sullivan'dan Tüm Avrupa 2011 Kişisel Bakım Ürünleri Arasında "Mükemmellik Ödülü" almış yüksek performanslı yenilikçi bir aktiftir.

“PEPTIDE COMPLEX” geliştirilirken, kaş ve kirpiklerin doğal yapısında bulunan peptide molekülleri üzerine çalışmış, yüzlerce peptide karışımının kirpikler ve kaşlar üzerindeki etkisi test edilmiş ve çok özel bir peptide karışımı olan “PEPTIDE COMPLEX” bulunmuştur.
LOP(lipo-oligopeptide)’lerden formule edilen “PEPTIDE COMPLEX”; linear oligopeptideler ile doğal türevli yağ asidi zincirlerinin bağlanmasıyla üretilmiştir.Lipo-OiligoPeptideler (LOPs), oligopeptidelerin düfizyon ve absorpsiyon özelliklerini de arttırarak cilt tarafından çok daha hızlı bir şekilde emilmesini ve etki göstermesini sağlarlar.  
Satın almak yada danışmak için http://www.eeose.com/default.asp siteye buyrun:)

18 Temmuz 2012 Çarşamba

BUGABOO.COM DAN MUHTEŞEM BİR KAMPANYA 1 KİŞİYE BUGABOO ANNE-BEBEK ÇANTASI HEDİYE!!!



Amsterdam’da yer alan Hollandalı bebek markası Bugaboo şehir içinde bebeğiyle gezen veya bir yere seyahat eden her ebeveynin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyor. Daha rahat hareket edebilmeniz için tasarlanan Bugaboo bebek arabaları ve aksesuarları size ihtiyacınız olan tüm özellikleri bir arada sunuyor. Bugaboo, arabayla seyahat eden veya birden fazla çocuğu olan ebeveynleri unutmuyor ve onlar için de pratik çözümler üretiyor.
Gwenyth Paltrow, Alyson Hannigan, Gwen Stefani, Bori Becker, Kate Hudson ve daha birçok ünlü ismin de ilk tercihi Bugaboo ürünlerinden ve marka hakkındaki son gelişmelerden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız Bugaboo Facebook Türkiye sayfasını takipte kalın ve düzenlediğimiz kampanyaya katılarak Bugaboo anne bakım çantası kazanın! Nasıl mı? Facebook sayfamızda yayınlayacağımız kampanya fotoğrafında en çok arkadaşını etiketleyen siz olun, Bugaboo anne bakım çantasına sahip olun.
Twitterde adresimiz :http://tinyurl.com/bnqs73v




17 Temmuz 2012 Salı

Mainili.com 'dan Harika Tasarımlar ve blog üyelerimize %20 indirim...


Merhaba arkadaşlar sizlere internette gezinirken gördüğüm ve tasarımlarına hayran kaldığım bir siteden bahsedeceğim http://mainili.com/tr. Hiç bir yerde görmediğim Fantastik figürlü takılara ayrıca bayıldığımı itiraf etmeliyim:) Öncelikle tasarım sahibi Neşe Nilüfer KAVRAK hanımı gönülden tebrik ediyorum.

ÇOK BEĞENDİĞİM TASARIMLARDAN BİRKAÇI

Hepsi ve daha fazlası için
linkleri inceleyin derim:)
BLOĞUMUZ VASITASIYLA ALIŞVERİŞ YAPANLARA %20 İNDİRİM KODU:  Kadincakararinca

 mainili Hakkında
1983 yılının sıcak temmuz sabahında doğan tipik bir yengeç burcuyum. Herşeyde erken davrandığım gibi doğum içinde erken davrandım, 8 ay dolmadan…
Herzaman ortamın yaramaz – annelerin “sana onunla görüşme demedim mi ” dediği, öğretmelerin hergün velimi çağırdığım kişi olmuştum.
Babama tasarımcı olacağımı söylediğimde bana aç mı kalmak istiyorsun demişti – evet türkiyede tasarımcı veya sanatçı olmak bu demekti. Bana kesinlikle para kazandıran bir mesleğim olmasını ve bundan sonra istediğimi yapmamı söylemişti. Hayatım boyunca hep asi olmuştum ama nedense babamın bu söylediğini kabul etmiştim. Abim gibi doktor olup insanlara yardım edip en azından bir kase çorbalarını içerken sanatımı yapacaktım. Ama türkiyede sanatçı olmak kadar doktor olabilmek de zordu.
Ben de mühendis oldum. Ve okul bittiği gibi kendimi emekliye ayırdım. İşte isteğimi yapmak için tam zamanı.
Mühendis olabilmek için yaptığım ağır çalışma ve mühendislik okurken uykusuz çalışmalar, bana sanat yapabilmek için hiç zaman vermedi. Elimde sadece yapmak istediğim şeye olan tutkum vardı. Ne eğitim ne pratik… sadece istek…
Nedenini tam olak anlayamadığım hastalığım borderline personality diorder nedeniyle hep zor olan hayatım – ve bu nedenle insanlara zoluk çıkardığım – bana bir iyilik yapmıştı. Flashbackler ve görüntüler görüyordum ama bunlar gerçekçi bir dünya da değildi. Sanki fantastik bir film setinin dünyasında olayları tekrar tekrar yaşıyorudum. Havanın bir dokusu, hislerin ise renkleri vardı. Herşeyin bir sembolü vardı kafamda. Olayları böyle görünce bunları çizmek ihtiyaçtan öteydi. Tek sorunumuz çizimle ilgili hiçbir bilgimin olmamasıydı. Elinde defter sayfaları ve rotring kalemim vardı…çöp adamlar çiziyordum… ne bir kitap nede başka bir şey… gelişti - hep şunu söylerdim, yapanların uzuvları varsa benim de var, yapanlardan eksiğim sadece pratik. – ozaman çizdim ama çok değil, sadece bi yıl…sonra kendi görüntülerimi dökmeye karar verdim. Ve sonra bunları internet sayesinde paylaştım…ne diyebilirimki…
Şimdi bu siteyi yaptım, bu işten kazanmak oldukça umut verici…kafamın içini gösterebilmek ise paha biçilmez…
Hayatımın asıl dönüm noktası eşimle tanışmaktı, inanılmaz bir adam – Engin Kavrak – müzisyen ve yazar. Bana hayatla ilgili bambaşka bir bakış açısı getirdi… benim için mi gönderilmişt...
Şu anda aşkımla birlikte karmakarışık istanbulun dışında bir dağ köyünde, kahve, melissa, ve bergamut kokulu evimizde sanat yapıyoruz. Yine aynı yerde bir fotoğraf stüdyomuz var.
Hayatımız sevdiğimiz bir döngüde sürüyor, ikimizde psikotikliğimiz ve çocuksuluğumuzla yaşıyoruz…bakalım daha neler göreceğiz…

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Çokaksesuar.com 1 kişiye Cam Sarmaşık Taşlı Resim Çerçevesi Hediye




Merhaba arkadaşlar yine güzel bir kampanya ile karşınızdayız. Bu günkü sponsorumuz  Çokaksesuar.com Elektronikten giyime, Aksesuarlardan Ev tekstiline kadar sayamadığım yüzlerce ürün yelpazesine sahip sitemizi muhakkak ziyaret edin derim:)http://www.cokaksesuar.com/
 

Misyonumuz ;

Sürekli yenilikçi ve modaya uygun ürünlerin öncüsü olarak sizlerin bizi benimseyip , takipçimiz olmanızı sağlamak ve bunu sürekli kılmak….
Ayrıca ,

İşbirlikteliğimiz olan Türkiye’de isim yapmış saygın firmaların özel ürünleri ve uygun fiyatları ile sizleri buluşturmak…

Bizi keşfedin ve bizim takipçimiz olun … İnanın bütçeniz ve siz farkı fark edeceksiniz….

Müşteri memnuniyeti bizim birinci önceliğimizdir.
Ürünler ile yaşadığınız en ufak sorunda bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Ürünler sipariş verildikten en geç 3 iş günü içerisinde paketlenip, kargoya verilmektedir.

GELELİM KAMPANYAMIZA
1 Şanslı talihlimize resimdeki ürün hediyemiz olacak!!!

KAMPANYA ŞARTLARIMIZ
*Çokaksesuar.com üye olmanız.
**Facebook/çokaksesuar beğenmeniz.
***https://twitter.com/cokaksesuar twitteri olanlar takip etmeleri
****Kampanyamızı bloğu olanlar bloglarında olmayanlarda facebook yada tiwitter hesaplarında duyurmaları



Kargo firmamıza ait.
Linklerle birlikte yorum bırakmak.
Kampanya 31 temmuzda son
Bol Şanslar.

 








MARKOZİ.COM SONUÇLAR

Merhaba arkadaşlar kampanyamız sona erdi. 47 katılım oldu teşekkür ederim (http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/06/markozicom-ile-2-kisiye-harika.html). Kazanan talihliler

Çekiliş Yap sayısal programı ile gerçekleştirildi.



Çekiliş Sonuçları


Asıl Talihliler: GAYE , PELİN VOLKAN


Yedek Talihliler: MEHMET AVCI


Çekiliş İlan Adresi: http://www.cekilisyap.com/markozicom-sonuclari


1. Talihli Gaye---http://www.markozi.com/urun/nuxe-huile-prodigieuse-100-ml.aspx bu ürünü kazandı

2. Talihli PELİN VOLKAN
http://www.markozi.com/urun/caudalie-cleansing-water-200ml.aspx 
bu ürünü kazandı

bilgilerinizi ozlemcacim@gmail.com a bekliyorum