28 Ocak 2013 Pazartesi

KUPALARIN FARKLI HALLERİ...




Kupa bardaklar, son zamanlarda değişik tasarımlarla karşımıza çıkıyor. Değişik kupaları almayı çok
seviyorum. Evim kupalarla dolu olduğu halde farklı bir kupa gördüğümde almadan geçemiyorum. Hal böyle olunca da kupa bardak çeşitlerini araştırma ve yazma gereksinimi duydum.

Kupalar arasında benim en çok ilgimi çeken sihirli kupa. Öncelikle sihirli kupaların nasıl yapıldığını
çok merak ettiğim için araştırma yaptım. Uzun uzadıya anlatmayacağım tabi ki de. Ama epey zahmetli bir yapım süreci olduğunu söylemeliyim. Sıcak su konunca renk değiştirmeye başlayan bu kupalararenk değiştiren bardak da deniliyor. Bu kupalar için özel boyalar kullanılıyor. Sağlığıma önem verdiğim için bu boyaların su bazlı olması benim için önemli. Ufak bir araştırma yapınca bastirgelsin.com sitesini buldum. Bu site gerek üretimlerini kendileri yaptığı için ücretlerinin uygun olması, gerekse su bazlı boyalar kullanmalarıyla bir adım önde gözüküyor.

Resimli kupa grubu da hayatımıza son yıllarda ilgi çekici bir şekilde girdi. Sevdiğimiz insanların
fotoğraflarını kupalarda görmek oldukça hoş geliyor bana. Sevdiğiniz insanların resimlerini kupalara
bastırtabilir, çalışma masanıza koyabilirsiniz, çalışma konusunda sizi motive edecektir. Hediyelik kupa alarak da sevdiklerinizi mutlu edebilirsiniz. Bu kupayı özellikle sevgililer çok seviyor, yaklaşan sevgililer günü için güzel bir hediye olabilir.

Sadece sevdiklerimizin fotoğraflarının olduğu kupalar yok tabi resimli kupalar arasında. Resimli
kupalarda önemli günleri anlatan resimler, dünyanın en güzel şehirleri ve tarihi eserleri, modern
dünyanın getirdiği değişikliklerin halleri, popüler gündemde olan olaylarla ilgili yazılar ve resimler
olmak üzere pek çok çeşidi var. Sevdiklerinize bu resimli kupalar arasından onların tarzına uygun
olacak bir seçim yapabilirsiniz.

Kupa hediyelik, promosyon bardak, kupa satın al diye geçen linklere bakarken dikkatli olmak
gerekiyor. Kupaları satan şirketlerin kullandığı yöntemleri, kullanılan malzemeleri iyi araştırmak lazım.Çünkü sağlıksız şartlar altında yapılan ürünler, özellikle sıcak bir şeyler konulduğunda içeceğin içine zehirli maddeler yayabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder