17 Şubat 2013 Pazar

cityfoni kampanya sonuçlarımız

Merhaba arkadaşlar harika bir kampanya daha sona erdi 78 katılım oldu teşekürler http://ozlemcacim.blogspot.com/2013/01/cityfoni-isbirligi-ile-5-kisiye.html  ama sizden ricam kontrollerde görüyorumki şartlar tam yerine getirilmiyor

şartlarımızda
1-bloğumu izlemek
2-facebookta beğenmek
3-twi,tter takip
4- paylaşmak var ise


kimi arkadaşlarımız facede beğendim paylaştım işte **** profilim yazıyor yada twitterde beğendim patlaştım***profilim

bınlar kazansada yeniden çekiliş yapıyorum bilginize hak geçmesin arkadaşlar lütfen kuraları tam yerine getirelim



GELELMİ SONUÇLARIMIZA

1- 55 nolu yorum suzan 7814--oyuncak seti kazandı
2-- 1 nolu yorum Yüksel blazer Maniküğr seti kazandı
3-Deniz güner ---saat kazandı
4-Berna Baçkır---GumGum Bebek
5-Berna karaca--ayakkabı askısı


tebrik eder bilgilerinizi ozlemcacim@gmail.com a bekliyorum

1 yorum: