21 Şubat 2013 Perşembe

ŞIK BEBE KAMPANYA SONUÇLARIMIZ

Merhaba arkadaşlar harika bir kampanyamız daha sona erdi http://ozlemcacim.blogspot.com/2013/02/sik-bebek-isbirligi-ile-3-kisiye-harika.html?showComment=1361117485438 eksik ve fazla katılımları eledim 182 katılım var

şaibeli katılımlar içinde artık maille bilgilendirme yapıldı sadece prolilim şu vs yazanları eliyoruzzzzzzzzz!!!


GELELİM RANDOM.ORG KAZANAN TALİHLİLERİMİZE



34 NOLUYORUM MERVENİN DÜNYASI

11 NOLU YORUM ASİYE DEMİRAL

103 NOLU YORUM ZEYNEP 78 OLDU

TEBRİKLERRRRRRR BİLGİLERİNİZİ OZLEMCACİM@GMAİL.COM A BEKLİYORUM

3 yorum:

  1. bilgilerimi gönderdim çok teşekür ederim çok sevindim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim bilgilerimi iletiyorum hemen..

    YanıtlaSil
  3. merhaba bu güzel haber için çokk teşekkürlerr bilgilerimi gelen maile cevap gönderdim

    YanıtlaSil