1 Nisan 2013 Pazartesi

DERMOBAKIM.COM HIZLI VE GÜVENİLİR ONLİNE ECZANE ALIŞVERİŞİM


Merhaba arkadaşlar şuan DDF yüz temizleme ürünü sipariş ettiğim http://www.dermobakim.com sitesinden çok memnun kaldığım için sizlerle biraz paylaşımda bulunmak istiyorum:)

Güvenilir online eczane olan Dermobakım.com, İsmi gibi dermokozmetik ürünlerin ( avene, bioderma, ddf, dermalogica, babe, la roche posay, jane iredale, vichy ve sayamadıklarım:)) ve pek çok gıda takviyesinin (vitaminlerin) yer aldığı güzide bir site.
Ürünler orjinal, aynı zamanda dermokozmetik markaların resmi bayilerinden birisi. 
SİZİN İÇİN SİTEDEN SEÇTİĞİM BİR KAÇ ÜRÜN GÖRSELİ






  










Şuan favorilerim
* Probolis her derde deva eşimde karaciğer büyümesi vardı bu doğal ürünler şifa oldu.
** Üzüm çekirdeği kapsül ; Varis, cilt güzelliği ve pek çok  şeye faydalı:)
***Çörek otu kapsül : Peygamber efendimiz (S.A.V) de çörek otu ile ilgili hadisi vardır şifadır.
**** Giseng: Enerji veriyor artık herkes biliyor:))
Özellikle bu aralar sağlıklı yaşama kafayı takmış durumdayım:) Sürekli pc başında oturmak, hareketsiz hayatın getirdiği pek çok hastalık örneğin şuan bende varis sorunu var, tabi yine hareketsizlik nedeniyle çoğu insanda Tip II Diyabet, kilo vb sıkıntılar var. En başta spor tabiki şart + olarakta kendim için Çörek otu kapsülü ve üzüm çekirdeği kapsülü almayı düşünüyorum. http://www.dermobakim.com, de bu ürünler çok uygun fiyatlı dikkatim çekti:) Çörek Otu bilindiği üzere tüm hastalıklara şifa zaten. En başta iltihap gidermede çok iyi bir yardımcı tavsiye ederim:))

Dermobakım.com 'dan alışveriş yapmak güvenilir mi?

Online sitelerde en önemli kriter güvenlik sertifikalarıdır. Alışverişinizi bu güvenceyle yapmanızı öneririm. Evet,  siteye güvenebilirsiniz, SSL sertifikasına (128 bit) sahip.


Ve site yetkilisi Vahap Bey çok ilgili biri alışverişinizden çok memnun kalacağınızı söyleyebilirim. Tavsiye ettiğim özel bir site:)


10 yorum:

  1. ben daha önce burdan alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım .

    YanıtlaSil
  2. Bende daha önce buradan alışveriş yaptım özellikle üzüm çekirdeği kapsülleri harika, tavsiye ederim
    Ayşe Ahu Koç

    YanıtlaSil
  3. benim bebeğimin egzaması var bende kremler almıştım bu siteden bi sorun yaşamadım memnun kaldım..

    zehra ayık
    zehrasaydam64@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Güvenilir ve memnun kaldığınız alışveriş sitelerini tanıtıp takipçilerinizle paylaştığınız için teşekkürler. DermoEczanem sitesinde ürün çeşitliliği bol ve aradığınız ürünü bulmak çok kolay

    Nuray Karapıçak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkındaysanız, burada dermobakim.com un metni bulunmakta, reklam yapmanız pek hoş değil...

      Sil
  5. Herkesin kendine uygun ürünler bulabileceği güzel bir site..

    YanıtlaSil
  6. faydalı bir site olduğu kesin. ürünlere baktığımda gerçekten insanın işine yarayabilecek tarzda ürünler var.

    Özlem Çakaloğulları
    bestlit@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Fiyatları çok uygun. Ben de alışveriş yapmayı düşünüyordum ki bu güzel yazınızı gördüm ve yaptım. Teşekkürler. İyi günler.

    YanıtlaSil
  8. siteyi daha önce inceledim ama alışveriş yapmak kısmet olmadı çörek otu kapsülünü ilk defa duydum siteye girip inceleyim inşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. para iadesinin yapılmadığı bir firma, güvenmeyin...

    YanıtlaSil