11 Mart 2013 Pazartesi

PARFÜM EVİ PARFÜMLERİ DENEYİMLERİM:)

  


Merhaba arkadaşlar geçenlerde http://www.parfumevi.com.tr/ den 3 parfüm aldım  ve saolsun site yetkilileri 3 tanede numune tester göndermişlerdi:)


1 Erkek (eşim için) 2 de bayan almıştım. Kayınvalidem bayanlardan birini kaptı :))


Ünlü parfümlerin kokularına parfümevi sayesinde 10 tl gibi cüzzi bir ücrete sahip olabiliyorsunuz. Ben odunsu koku olsun diye Victor& Rolf kokusunu istemiştim biraz ağır geldi koku bana (seçim benim hatamdı tester gelen erkek kokuları muhteşemdi:))




 




2. Parfümüm CATRINA DELUX

anladımki bu seçimde bana göre değildi:)) kokusunu beğenmedim ama çok kalıcı olduğunu söylemeliyim. Yine firmanın gönderdiği tester bayan kokusu muhyteşemdi bundan sonra o gele testerdaki ürünleri seçeceğim:)



3. Parfümümü çok beğendim onuda saolsun kayınvalidem kendine seçti:))


HERMES  Kokusunu tavsiye ederim:)

2 yorum:

  1. Hermes'in Eau Des Merveilles'ine bayılıyorum. Tüm ruh hallerini bir arada barındırıyor sanki :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Ben de Hermese bayılıyorum. Parfüm almadan fragrantica vb sitelerden yüzlerce kişinin yorumlarını ve dataylı bilgilerini okumadan almıyorum. Güzel günlerde kullanın Özlem Hanım.

    YanıtlaSil