25 Nisan 2013 Perşembe

NARECZA.COM SİTESİNDEN ANNAGASPİ ÜRÜN ALIŞVERİŞ DENEYİMİM:)

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yazmayı planladığım postu şimdi yazıyorum bu güne nasipmiş:)Annagaspi markasının güneş kremini kullanıyordum çok  memnundum. Bu yüzden bu markanın diğer ürünlerini araştırayım dedim ve karşıma Angeline Jolie'ninde keşfettiği çok harika bir ürün keşfettim:) Kullanınca bana dua edeceksiniz. İnanın çevremden cildim için çok övgü alıyorum sırrımıda sizden başkasıyla paylaşmıyorum:)) (Bu arada okuyanlar bi maşallah desinler nazardan korkarım bayağı:)



İşte sırrım Mikro iğneleme sistemini. Bu ürünü  199 Tl ye güvendiğim bir site olan http://www.narecza.com/ dan satın aldım. Yetkilisi Erhan Bey'dende bir ricada bulundum beni kırmadı yanındada http://www.narecza.com/annagaspi-mikro-igneleme-sistemi-urun2305.html bu seyahat tipi hediye gönderdiler ve Van iline 2 günde geldi:))



SÜREKLİ CİLT BAKIM ÜRÜNLERİMİ NAR ECZADAN ALIYORUM ARTIK SEBEPLERİM İSE;

1.cisi siparişten sonra hemen yetkili Eda hanım sizi arayıp ürünler hakkında bilgi veriyor müşteri memnuniyetini önemsiyorlar
2.si kargo Van'a bile 2 günde hemen geliyor :)

3.sü ise 99 TL üğzeri alışverişe kargonuz bedava geliyor.


Dünde 2 ürün daha sipariş verdim ve ödemesini Paypaldan yaptım yarın gelecek nasipse ürünlerim onlarıda sizlerle paylaşacağım.
Annagaspi mikro iğneleme sisteminden ben yaşım 33 olduğundan 0.5 mm olanını aldım (Eda hanım size yaşınıza göre bilgi veriyor hangi ürünü alacağınızı sorabilirsiniz)

Annagaspi Mikro İğneleme Sistemi
Doğal yara iyileştirici terapilerin bilimsel olarak, cildin yeniden yapılandırılması ile elde edilen estetik cerrahi etkisi olan Annagaspi Mikro İğneleme Sistemi, KAIST tarafından araştırılıp geliştirilen, patenli ve yeni bir mikro iğneleme sistemidir. 340 adet mini iğne, cilt üzerinde mikro kanallar açarak operasyonun ve uygulanan ürünlerin etkisini arttırır ve acıyı azaltır.
Annagaspi Mikro İğneleme Sistemi Etkisi
Özel olarak üretilen mikro iğneli roller, topikal ilaçların cilt altına iletilmesine yardımcı olur. Bu, yeni bir konsept ile gerçek bir ilaç sistemidir. Lekeler, çiller, kırışıklıklar, esneme, onarma, gözenek azaltma, yanık izi, çatlaklar, selülit ve saç deri gibi bölgelerde etki eden Annagaspi Mikro İğneleme Sistemi, ilacın cildin derinliklerine iletilmesini sağladığı için işlemin etkinliği çok yüksektir.

Annagaspi Mikro İğneleme Sistemi Kullanımı
Annagaspi mikro iğneleme sistemi 0.25 mm, 0.5 mm, 1.0 mm çeşidiyle dikey, yatay ya da çapraz olmak üzere her yöne 3-4 kez uygulanan Annagaspi Mikro İğneleme Sistemi, haftada üç defadan fazla uygulanırsa, ciltte tahrişler yaratabilir. Haftalık bakım kürü şeklinde en sık 3 gün ara ile haftada 1 ya da 2 defa uygulanmalıdır.
Yani kısacası cildiniz yara gibi algılıyor iğneleri ve kendini tedavi ediyor hücreleriniz yenileniyor:) ben haftada 1 kez kullandım cildim ince ve narindi şimdi bayağı sertleşti ve güçlendi. Özellikle objektif görüş yazmak için 1 ay kullanmayı tercih ettim ve memnunum şuan 2 haftada bir uygulamayı düşünüyorum;))


Gelelim seyahat ürünlerine setin içinde
1 adet tonik
1 adet serum
1adet Emilsiyon dediği krem
1 adette yüz yıkama jeli vardı.

Tonik cilti aşındırmadan temizliyordu beğendim
Seruma bayıldım göz çevresinede sürülüyor asıl nemi o veriyor diyebilirim 100 puan veriyorum:)
Emilsiyon kuru ciltlere yeterli gelmeyebilir. Benim cildim karmaydı bana iyi geldi.
yüz yıkama jelide yine 90 puanı hakediyor derim:)


4 yorum:

  1. Narecza.com harika bir site...Erhan bey deseniz ona keza hemen maillara cevap dönüp bilgilendirme yapar...ürünler harika...Allah iş açıklığı versin...Böyle güzel reklamlara bloğunuzda yer vermeniz çok güzel...Başarılar dilerim size de...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. narecza sitesini ziyaret ettim saç bakım ürününden,güneş koruyucuya,medikal üründen ,besin takviyesine kadar herşey mevcut Annagaspi markasını sen tavsiye ediyorsan vardır bir bildiğin bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim arkadaşlar :) Evet artık beğendiğim ürünlerinden memnun kaldığım elit siteleri sizlerle paylaşacağım:)

    YanıtlaSil
  4. Benim cildimde problemli.. Bir çok ürün denedim ama istediğim gibi sonuç vermedi hiç biri.. Deneyimleriniz için teşekkürler, inşallah kısmet olur da bende denerim..

    YanıtlaSil