26 Nisan 2013 Cuma

SİRİUS YILDIZI.COM PARFÜM DENEYİMİM:)


Merhaba arkadaşlar sizlere yine güzel bir paylaşımda bulunmak istiyorum. http://www.siriusyildizi.com/ sitesinden daha önce alışveriş yapmıştım. AVIVA marka çok güzel bir bayan ve erkek parfümü aldım. Bayan kokusuna bayıldım:) bu arada parfüm ile Eau De Perfume çok farklı kavramlarmış bunu keşfettim. Parfümle gelen firmanın tanıtım broşüründe bizlerin başka marka ürünlerden aldığımız parfümler neden kalıcı değil anlamış oldum:))

Kokular içermiş oldukları konsantre parfüm ve esansın oranlarına göre çeşitlendirilirler. Bu oran Eau De Perfume’de %7-15, Parfüm de ise %15-40’tır. Parfüm konsantresi arttıkça kokunun yoğunluğu ve kalıcılığı da artmaktadır. Farklı: Parfüm üreticilerinin aynı parfüm kategorisinde yer alan ürünleri farklı konsantreye sahip olabilirler. Ancak bir marka içinde Eau De Toilet’nin konsantresi her zaman Eau De Perfume’nin konsantresinden düşük olacaktır.







Sitede sadece parfüm değil mineral makyaj ürünleri, temizlik ürünleri ve daha pekçok şey var
bence sizde http://www.siriusyildizi.com/sayfa.aspx?sayfa=14 bu kataloğu inceleyin kendinize uygun ürünleri deneyin derim:))

1 yorum:

  1. Kataloğa şöyle bir göz atayım dedim de ne ararsak var.. Şampuandan duş jeline, halı şampuanlarından mikrofiber bezlere.. Ürün çeşitliliğine hayran kaldım valla.. Parfüm ve Eau De Perfume’un arasındaki farkı bende bilmiyordum açıkçası, sayenizde onu da öğrenmiş oldum..

    YanıtlaSil