6 Haziran 2013 Perşembe

HUNCA KOZMETİK DENEYİMLERİM


Merhaba arkadaşlar dün gelen ve ürünlerini denemeye başladığım Hunca Kozmetikten bahsedeceğim :)
 
Öncelikle çok harika bir kutu göndermişler Hunca kozmetik yetkililerine çok teşekkür ediyorum.
Bu güzel hediye kutum:)
Kutu içeriğinde Bay-Bayan Parfüm ve deodorantlar
Eyeliner göz kalemleri
Far ve kapatıcılar
Kolonya ve kremler
sabun ve çok özel ürünler var.
 

 
1- CARMİNA EXCLUSIVE APLİKATÖRLÜ GÖZ KALEMİ
 Ben sürekli kalın Eyeliner çeken biri olarak çok çok memnun kaldım tek sürümde istediğim yumuşak sürümü elde ediyorum başka 1-2 marka kalem denedim bu kalem 1 numara gerçekten yani bu kalemin alıcısı olucağım kesin. Şuan indirimde 17.90 TL ye alabilirsiniz.
2- CARMİNA EXCLUSIVE FAR
Su yeşili rengine bayıldım sürümü çok rahat tavsiye ederim. fiyatı 14.90 TL ye düşmüş;)
3-CARMİNA MİNERAL RUJ
Bu rujun rengi çok güzel ama dudağımda yapay durdu beğenmedim açıkçası:(
 
4-CARMINA EXCULISIVE RİMEL
Sürümü ve kalıcılığı çok güzel katalogta yok şuan ama şiddetle tavsiye ederim.
diğer ürünleri (likit ruj-göz kalemi) denemedim onlar için ayrı post yazacağım:))
 
 
Nar özlü yüz spreyi ve Soft Time el kremi henüz denemedim ama kokuları süper
Nar özlü sprey 12.90 Tl ye düşmüş
el kremi ise 5.90 TL ye düşmüş:)

Bu üründe deneme aşamasında:)

Solda SPA kolonya var kokusu harika  Yeşil Çay ve Bambu kokuları birleşimi
Şuan 12.40 Tl ye düşmüş fiyatı
 
Sağda ise Naturilies Hand &Body Lotion ise Aloe Vera içerikli El ve vücut losyobu henüz denemedim katalogta 19.90 TL ye düşmüş

Göz makyaj temizleyicisi denemedim henüz:)


Soldan sağa diş macunu-at kestane ekstreli krem ve pirinç özlü sabun harika görünüyorlar henüz denemedim.



Buda erkek ürünleri solda traş sonrası kolonya var kokusu muhteşem fiyat 11.90 (babalar gününe özel)
2. ürün yaşlanma karşıtı yüz kremi fiyatı 19.90 na düşmüş
3.sü göz kremi 12.90 Tl
 
Gelelim harika kokulara. Erkek parfüm ve deodoranta eşim bayıldı diğer marka evdekileri çöpe attık :) Bundan sonra bu ürününde alıcısıyım :)
Parfüm içeriğindeSardunya-Adaçayı ve Sedir ağacı içerikli ve çok kalıcı
Fiyatı 34.90 tlye düşmüş deosu ise 8.90 TL
 
Bayan ürünü ise muhteşem Gül-sandal ağacı ve Bergamot karışımı (bergamota bayılırım zaten) oda aynı fiyat:)

HEPSİ VE DAHA FAZLASI İÇİN:
SİTELERİNİ ZİYARET EDEBİLİRSİNİZ:)
 

12 yorum:

  1. teşekkürler canım denerseniz sizde memnun kalırsınız bence:)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş görünüyor ürünler :)

    YanıtlaSil
  3. Deneyimlerinizi okumak güzel.. Bu sayede ürünler hakkında bilgilenmiş oluyoruz.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. evet kızlar harika ürünler:)

    YanıtlaSil
  5. merhaba çok güzel ürünlermiş sayenizde tanıştık face ve twitterda takibe aldım ve sitesinide ziyaret ettim feride28@gmail.com feride ismailoğlu

    YanıtlaSil
  6. çok güzelmiş iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  7. çok güzelmiş narlı süper görünüyor
    sedefolmez@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. güzel ürünler, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. bu ürünlerin bir kısmını http://www.sineklidukkan.com adresinde görmüştüm, gerçekten güzel ürünler,

    YanıtlaSil