7 Ocak 2013 Pazartesi

KARAMEL BLOGTAN 1 İZLEYİCİMİZE HARİKA PARTİ SETİ HEDİYEMİZ OLACAK!!!


http://www.karamelparti.blogspot.com/ ile Doğum günü partileri, diş buğdayları, baby shower’lar ve
aklınıza gelen her özel günü size ve çocuğunuza özel olarak
tasarlayıp gerçekleştirebilirsiniz. 
Rengârenk balonlar, süsler, özel tasarlamış birbirinden lezzetli
cup-cake, kurabiye ve pastaların olduğu şeker büfeleri, minik
atıştırmalıklar ve hayal ettiğiniz daha ne varsa... 
Daha fazlasını isterseniz gelişim oyunları, yüz boyama, jonglör
gösterileri, sihirbaz ve palyaço performansları gibi çeşitli
aktiviteleri partinize katabilirsiniz.





GELELİM KAMPANYAMIZA
1 Şanslı katılımcımıza 8 kişilik kız veya erkek çocuk için kazananın seçeceği bir temayla hazırlanmış etiketli tabak, etiketli çatal-bıçak-kaşık- peçete seti, etiketli bardak, etiketli pipet, cupcake süsleri, yemek kartları, büyük çikolata bar kaplama ketiketleri(çikolatasız),davetiye hediyemiz olacak
ÖRNEK RESİM
ŞARTLARIMIZ İSE
** FACEBOOK ta beğenmek
***TWİTTERDE takibe almak
****Kampanyamızı blog-facebook yada twitterde paylaşıp linikni buraya yazmak
Son Katılım 23 Ocak 2012
Not: kazanan sipariş verdikten 14 gün sonra ürün gönderilebilmektedir
kargo kazanana aittir.
Bol şanslar

5 Ocak 2013 Cumartesi

TOTS&MORE İŞBİRLİĞİ İLE 2 BEBEĞİMİZE ORGANİK BODY HEDİYEMİZ OLACAK!!!





Yenidoğan bebekler için organik giysiler tercih edin!
Küresel kirlenmenin insan sağlığını ve gezegenimizin geleceğini tehditettiği günümüzde, çocuklarımıza mutlu bir gelecek inşa etmenin yolu,
tüketimde organik ve doğa dostu urun kullanmaktan geçiyor. Organik birhayata en çok da dünyaya yeni gözlerini açmış bebeğinizin ihtiyacı var.
Organik; Bugün! Organik; Herkes için!
Bağışıklık sistemi henüz gelişmemiş yenidoğan bebekler için temelgiysilerinin organik olmasının öneminden yola çıkan Tots&More markasının
sloganı; Organik; Bugün! Organik; Herkes için!
Tots&More markasının tüm tekstil ürünleri % 100 organik pamuktan üretiliyor.
Üretim sürecinde sertifika yönetmeliklerindeki boyama, baskı ve üretimyöntemleri kullanılırken, giysilerdeki çıtçıt-düğme gibi aksesuarlarda krom,
nikel ve ambalaj malzemelerinde PVC gibi sertifikasyon yönetmelikleri ile
yasaklanan maddeler kullanılmıyor. Ahşap oyuncuklarda kullanılan boyalar ise
AB standartlarına uygun boyalar olup, zehirli madde içermemekte ve
oyuncaklarda bakteri oluşumuna izin vermemekte.








GELELİM KAMPANYAMIZA
1 Şamslı katılımcımıza Pembe Kolsuz Body
(0-24 ay)
1 Şanslı ktılımcımıza ise mavi kolsuz body Hediyemiz olacak!!!     
(0-24 ay)

ŞARTLARIMIZ İSE
1-SİTEYE  ÜYE olmak
2- FACEBOOK sayfamızı beğenmek
    3-Bloğa üye olmak
 http://totsandmore-yesildefter.blogspot.com/
   4. Bloglarında, twitter hesaplarında ve facebook hesaplarında
      www.totsandmore.com.tr linkini "sağlıklı ve mutlu bebekler için"sloganıyla paylaşmalarını ve
   5. Web sitemiz www.totsandmore.com.tr de beğendikleri bir ürüne yorum
bırakmalarını
Not: Şartların yerine getirilip getirilmediği firma tarafından tek tek kontrol edilecektir.
Son katılım 25 Ocak 2012
Kargo değerli firmamıza aittir.
Bol şanslar

PAL OYUNCAK KAZANAN 3 TALİHLİMİZ

Beklenen PAL oyunck kampanyamız sona erdi http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/12/pal-oyuncaktan-3-kisiye-hediyemiz-var.html


KATILIM LİSTEMİZ(firma istediği için yazıyorum:)

1-HÜSNE ASLAN
2-AYŞEGÜL
3-ASLIHAN
4-YA NASİP
5-BÜLENT KAYA
6-BAHARDALI
7-ÖZLEM ELMACIGİL
8-FUNNY ME
9-NİHAL DEMİRCİ
10-ŞENAY GAZOZ
11-NAZAN
12-HÜLYA HACIOĞLU
13-ZEYNEP ÜSTÜN
14-GÖNÜL
15-DİLEK POLAT
16-MUSTAFA CEM KARACA
17-ŞEYMA ÖLMEZ
18-TULAY1412
19-BİLGE
20-MEHPARE0
21-BEDİA CİNGÖZ
22-MİHRİBAN
23-SEMRA GÜVENÇ
24-LEVENT KAYAC
25-AYBUKE067
26-FULYA YİĞİT
27-OĞUZ AKDENİZ
28-KIRNAK58
29-SALİHA TEMİZ
30-HÜLYA KAYA
31-ÇİĞDEM OĞUZ
32-DURUBABY
33-BAHREM
34-TULAY KAZAZ
35-AHMET NALBANT
36-ERDOĞAN
37-BERNA
38-ALURA ZEYNEP
39-CEYLİS
40-NEŞE DEMİRCİ
41-AYŞE AHU
42-M KEMAL
43-NURCAN KESİCİ
44-OYA ÖZKUL
45-BİRSEN GÜRBÜZ
46-LEH
47-NURGÜL SARCAN
48-İNCİ GÖZLÜ
49-OKTAY ÇETİN
50-SUZAN7814
51-AYNUR AVCI
52-ESRA ERBOZ
53-ÖZNUR YILMAZ
54-DENİZ GÜNER
55-ELİF ÖZDOĞRU
56-YELİZ
57-ÖMÜR YILDIZDOĞAN
58-DENİZ ÖZ
59-JASMİN
60-CİCİKAN

RANDOM.ORG TALİHLİLERİMİZ


25-AYBUKE067--- KÖPRÜ MAKETİ


,31 NOLU YORUM ÇİĞDEM OĞUZ---PİZZA KULESİ

, 38 NOLU YORUM ALURE ZEYNEP OLDU--MAKET EV 

KAZANDILAR BİLGİLERİNİZİ OZLEMCACİM@GMAİL.COM A BEKLİYORUM


ÖZ-EL KAMPANYA SONUCUMUZ

Merhaba arkadaşlar güzel bir kampanyamız daha bitti http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/12/oz-el-lastik-kaytan-ticaret-san-as-den.html  31 katılım oldu


sonuçumuz



kazananımız AYŞE KAÇAN OLDUTEBRİKLER BİLGİLERİNİ OZLEMCACİM@GMAİL.COM A BEKLİYORUM

ayşegül yalçın
şartlar tamam.
twitter:https://twitter.com/yalcinaysegul
facebook:https://www.facebook.com/profile.php?id=100003537548385
yalcin.6161@hotmail.com


YILDIZ KUYUMCULUKTAN ALTIN KAZANANLARIMIZ

Merhaba arkadaşlar harika bir kampanyamız daha sına erdi. http://ozlemcacim.blogspot.com/2012/12/yildiz-kuyumculuk-isbirligi-ile-3.html 2 elemeden sonra 65 katılım oldu


kazananlar



54 bolu yorum SEMA, 7 nolu yorum CEYLİS, 58 KAMPANYA YAHŞİ KAZANDI TEBRİKLER

KARGONUZ İÇİN ACİL OZLEMCACİM@GMAİL.COM A BİLGİLERİNİZİ BEKLİYORUM

ALTINLARI BEN GÖNDERİYORUM ÖZEL CÜZDANDA SİZLERİ BEKLİYOR:)))



SeMa2 Ocak 2013 06:11

slm şartlar tamam

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001663629693

sema kırcı

sema_adnan06@hotmail.com

ceyda çakmak
muhlisceyda@hotmail.com
şartlar tamam
https://www.facebook.com/muhlisceyda/posts/448009651929460

Blogunuzn ve sayfanızn takipçisiyim
Kampanyanızı paylaştım
http://www.facebook.com/kampanyayahsi2/posts/497917530250772
Siteye üye oldum
Facebook sayfasının 8.425inci beğeneniyim.
Kampanyayı gördüğümde ilk olarak gr altın fiyatına baktım. 0,5 gr altın 54 tl olduğuna göre 0,1 gr altında 10 tl dir diye düşündüm. Ama cüzdana koyup kurtarıcı olarak saklama fikri hoşuma gitti.
Bu yüzden kazanmak isterim hediyenizi:)
Pelin Büyükyahşi
pelin_buyukyahsi@hotmail.com


4 Ocak 2013 Cuma

FEYZADE KUYUMCULUK'TAN 1 İZLEYİCİMİZE 3 LÜ EMAYE VAKUMLU SAKLAMA KABI HEDİYEMİZ OLACAK!!!


Değerli ürün gruplarının internet ortamında en uygun maliyet ve hızlı bir şekilde temini amacıyla kurulan firmamız kalite , hız ve düşük maliyet unsurlarının ön planda tutulmasıyla 2012 yılının ortasında faliyete başlamıştır.
Mevcut olarak Türkiye’nin önemli eticaret firmalarına ürün tedarik  ve satış desteği sağlamaktadır.
​Bugün iki farklı internet sitesinde siz müşterilerine kusursuz hizmet ve takip prensibi ile yola devam etmektedir.

SİTEDEN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİM BİR KAÇ ÜRÜN GÖRSELİ


Satın almak ve ürünlere bakmak için 


ziyaret ediniz

GELELİM KAMPANYAMIZA
1 KİŞİYE RESİMDEKİ SET HEDİYEMİZ OLACAK!!!
ŞARTLARIMIZ
*İzleyicim olmanız.
**​www.istaltinbul.com üye olup beğendiğiniz bir ürünü paylaşmanız.
***https://www.facebook.com/IstaltinbulCOm beğenip paulaşmanız.
****https://twitter.com/istaltinbul takibe almanız.

 ​
Son katılım 20 ocak 2012
kargo firmaya ait.
Bol şanslar



ROSA İMPEX İŞBİRLİĞİ İLE 1 KİŞİYE CİLT BAKIM SETİ HEDİYEMİZ OLACAK!!!

Merhaba arkadaşlar çok güzel bir kampanya ile yine beraberiz. Bu gün sitemizde http://www.galatacosmetic.com/ 'dan bahsedeceğim. 

1991 yılından bu yana Fransa, İtalya ve İspanya başta olmak üzere 32 ülkede faaliyet gösteren ve 350'in üzerinde geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Rosa impex üretimlerini ISO. 9001:2008 kalite yönetim standardı altında,
NORDEN - İsveç , CO.MA.DI.S – İtalya, ETIFIX, IWK – Almanya gibi dünyanın en saygın üreticileri tarafından sağlanan donanım sistemleri ile gerçekleştirmektedir.
Etkinliği kanıtlanmış doğal içerikler açısından zengin ve geniş bir ürün yelpazesine sahip olan Rosa Impex, Fransa, İtalya ve İspanya başta olmak üzere 32 ülkede yirmibir sene boyunca güvenilirliğini tescillediği ürünlerini cildine ve vücuduna özen gösteren Türk müşterilerinin beğenisine sunuyor
Geniş ürün yelpazesinin öncü ürünlerinden olan VIP’S PRESTIGE Rose & Pearl serileri inci ve bulgar gülü yağı içermektedir. Mineraller ve vitaminler açısından zengin bir alternatif sunan REGAL cilde ışıltı ve gençlik veren özlerini saf baldan almaktadır. Aromaterapik özellikteki kayısı ve badem katkılı kremler ellerinize derinlemesine bakım yaparak kırışıklıkların ve kurulukların giderilmesine de yardımcı olur...

SİTEDEN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİM BİR KAÇ ÜRÜN GÖRSELİ








GELELİM KAMPANYAMIZA
1 Şanslı katılımcımıza Cilt Bakım Seti Hediyemiz olacak!!!

ŞARTLARIMIZ İSE
*Bloğumu izlemek
**SİTEYE üye olmak
*** FACEBOOKTA Beğenmek
****Kampanyamızı bloğu olanlar bloglarında olmayanlar facebook yada twitterde yayın yapıp linkini buraya yazmak
&&&
Son katılım 19 Ocak 2012
Kargo değerli firmamıza ait
Bol Şanslar

3 Ocak 2013 Perşembe

ORİFLAMEDEN HARİKA FIRSATLAR VE HEDİYELİ KAMPANYALAR SİZLERİ BEKLİYOR!!!

Merhaba arkadaşlar sizlere hepinizin yakından bildiği kalitesine ürün yelpazesine güvendiğim Oriflame Kozmetikten çok güzel haberlerim var:)


Öncelikle benimde yakından takip ettiğim https://www.facebook.com/OriNaturelCosmetics?fref=ts Ori Kozmetik Dünyasının Fun sayfasınde 2 yarışma var ve çok ilginizi çekeceğini düşünüyorum:)
1. YARIŞMA 10 OCAK 2012 DE BİTİYOR YANİ SON 5 GÜN!!!

♥ RESİMDEKİ ÇANTA HEDİYE ♥
-SAYFAYI BEĞEN ==> Ori Naturel Cosmetics
-GÖRSELİ BEĞEN & PAYLAŞ & YORUM YAP.
-YORUMUNU VE SAYFAYI BEĞENDİR.
50 BEĞENİ 1 ÇEKİLİŞ HAKKI.
-KARGO TARAFIMIZA AITTIR.
SON KATILIM 10 OCAK..
ÖNEMLİ NOT: Hesaplar gerçek olmalıdır , takas yapan elenir!!



2.YARIŞMA 7 OCAK 2012 DE BİTİYOR YANİ SON 2 GÜN!!!


YILIN SON YARIŞMASI..
-SAYFAYI BEĞEN ==> Ori Naturel Cosmetics
-GÖRSELİ BEĞEN & PAYLAŞ & YORUM YAP.
-TAM 3 KİŞİYE RESİMDEKİ RUJ HEDİYE.
-KARGO TARAFIMIZA AITTIR.
SON KATILIM 7 OCAK..



VE ORİFLAME TOPLANTISINDANDA BAHSEDEYİM:)

 OCAK CUMARTESI BEYLIKDUZU YOLU USTU OTTOMAN CAFE RESTAURANTTA YAPILACAK OLAN EGLENCELI 4. SEVIYE TOPLANTISI VE KADINLAR MATINEMIZE TUM DANISMANLARIM DAVETLIDIR. EN COK ARKADAŞ GETIRENE FIRIN VE CESITLI MUTFAK GEREÇLERI , 2 ARKADAŞ GETIRENE ORIFLAME URUNLERININ HEDIYE EDILECEGI BU MUHTEŞEM SOLENDE BEN DE ORDA OLUCAM VE ISTANBUL EKIBIMI HATTA GELEBILME IHTIMALI OLAN TUM DANISMANLARIMIZI BEKLIYORUZ. 
BUYUK SUPRIZLERIMIZI KACIRMAYIN. 
TURKIYENIN 1 NUMARASI BAŞKAN DIREKTORUMUZ SAYIN ÖZGÜL CİNGİLDE BIZLERLE OLACAK ....
KATILIMCILAR LUTFENİLKNUR HANIMA  ISIM BILDIRSIN...5330276536

https://www.facebook.com/ilknuraltay45


ORİFLAME TEMSİLCİLİĞİ ÇOK KOLAY ARTIK:)


ORİFLAME KATILMANIN TAM ZAMANI..!!!
UYELIK UCRETI SADECE 1 VE VE SUPER HEDIYELER SİZLERİ BEKLIYOR..
* 100 BP SIPARISE 95 TL DEGERINDE OPTIMALS CILT BAKIM SETINI 9.90 ALMA HAKKI.

* 125 BP SIPARISTE DIVINE PARFUM SETI 10.90 ALMA HAKKI

* 2 UYE YAP, GÜZELLİK ÇANTASI
 ,
* 2 UYE DAHA YAP LAPTOP ÇANTASI,

* 2, UYE DAHA YAP ÇEKÇEKLİ VALİZ

TOMLAMDA 6 YENI UYE VE TUM BU HEDIYELER SİZİN !!!

IHTIYACINIZ OLAN SADECE BIRAZ CESARET ;

DENE!!! NE KAYBEDECEKSIN ???????




MİSSH KUMAŞ KAMPANYA SONUÇLARIMIZ

Merhaba arkadaşlar güzel bir kampanyamız sona erdi.Firmamız erken bitirmek istedi. katılım sayfamıza http://ozlemcacim.blogspot.com/2013/01/miss-kumash-isbirligi-ile-1.html?showComment=1356725337161 bu linkten bakabilirsiniz 26 katılım oldu

4 m 2 renk kumaş kazanan talihlimiz

random.org' ye göre



Talihlimiz Zeynep Üstün oldu tebrikler bilgilerini ozlemcacim@gmail.com a bekliyorum


slm cnm;izleyicinizim şartlar tamamdır facebook sayfasını begendim paylaştım kampanyanı face sayfamda duyurdum kazanmayı çok istiyorum hediyene bayıldım.tweterim yok :(linkim;https://www.facebook.com/zeynep.ustun.7921
zeynepustun3442@hotmail.com




MİSS KUMASH İŞBİRLİĞİ İLE 1 KATILIMCIMIZA 4 M (2+2 ) KUMAŞ VERİYORUZ (RENK SİZE KALMIŞ)




Merhaba arkadaşlar sizlerle harika bir siteyle beraberiz http://www.misskumash.com/.
İster hazır giyime, şık dekoratif yastıklara istersenizde çok kaliteli kumaşlara bu siteden sahip olabilirsiniz.
                                                    FİRMA HAKKINDA

-1966 yılında başlayan ticari faaliyetinde her zaman kaliteli olanı üretmek ve sunmak felsefesini prensip edinmiş olan Görüş Tekstil grup şirketlerinden Miss Kumash, fikir olarak 2012 yılının başlarında ortaya çıkmıştır.

Online kumaş satış sitelerinin dünyada da çok az sayıda olması göz önüne alındığında, Miss Kumash, sadece Türkiye'de değil dünyada da en iyi olmayı hedeflemektedir.
Miss Kumash olarak ülkemizde faaliyet gösteren ve tekstil üzerine satış yapan mevcut online sitelerine göre daha farklı bir ticari anlayış ve hizmet sunmaktayız.
Geçmişe ve eskiye dönüş trendinin başladığı bir dönemde, insanın kendi zevkine uygun tasarımların oluşmasında, her şeyden önce kumaşın yer aldığı fikrini oluşturmak ana felsefemizdir.
                                   



               
Online kumaş sipariş sitemizde, merak ettiğiniz kumaşların önce numunelerini isteyip sizin için en doğru kumaşa karar verebilirsiniz!http://www.misskumash.com/




GELELİM KAMPANYAMIZA
1 ŞANSLI KATILIMCIMIZA 4 M KUMAŞ VERİYORUZ (2 FARKLI KUMAŞTAN 2 ŞER METRE SEÇEBİLİRSİNİZ:)


                                         
(resimdeki kumaşlar örnektir.)

 KAMPANYA KATILIM ŞARTLARI
*Bloğumu izlemek
1-Twitter sayfamızı takip ediniz  Twitter.com/MissKumash
2-Facebook sayfamızı beğenip duvarınızda paylaşınız   (http://www.facebook.com/MissKumash)
Bu çekilişi bloğunuzda yada facebook profilinizde paylaşıp duyurunuz

HERKESE BOL ŞANS DİLİYORUM
Kampanyamız 20 ocak 2013 de sona erecektir.
Kargo ücreti firmamıza aittir.