13 Ekim 2015 Salı

EVDE DOĞAL CİLT BAKIM KREMİ YAPIMI

Merhaba arkadaşlar bir bloger arkadaşın sitesinde gördüğüm  ve aklıma çok yatan krem tarifini sizlerle paylaşmak istedim. nasipse bende en kısa zamanda deneyeceğim.




 
MALZEMELER
 
* 1 TÜP HAMETAN KREM (5-6 TL)
*1 TÜP BEPANTOL CİLK KREMİ
*1-2 DAMLA LAVANTA YAĞI
 
Tüm ürünleri karıştırıp gece yüzümüze uyguluyoruz. Hametan kremi özellikle lekesi olanlara önermiş blogger arkadaş çok memnun kaldığını da belirtmiş:) ayda bir kreminizi değiştirin daha etkili olur deniyor bakalım....

2 yorum:

  1. bende hametan krem kullanıcısıyım =)
    ben bölgesel kuruluk ve güneş alerjisi için kullanıyordum
    ama şuan hergün sürmeden edemiyorum
    normal nemlendirici bile kullanamazdım hemen sivilcelenme yapardı
    fakat hametan krem bana çok iyi geldi gözeneklerimde bile etkili oldu gözeneklerim küçüldü sivilcelerimi bile geçirdi
    herkes denemeli bence
    şuan hametanla aşk yaşıyoruz :D <3

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim gerçekten ucuz ve etkili bir yöntem:))

    YanıtlaSil