3 Kasım 2015 Salı

OKULA MERHABA PARTİSİNE KATILDIM:)

 
Merhaba arkadaşlar geçen hafta sonu arkadaşım Gülşen'in organizasyonu ile çok cici bir partiye katıldım:) Bildiğiniz gibi artık Ankara'da ikamet ediyorum. Van' dan Ankara'ya gelince tek tanıdığım Ankaralı bloger olan Gülşen Doğan' a rica ettim organizasyon vs olursa bende katılmak isterim diye saolsun kırmadı beni ve samimi güzel bir ortamda çocuklarımızla eğlenceli bir toplantı yaptık:)

Bu güzel anlardan kareler ;)
 

Maskeler ve baloncuklarla eğlenceye tat katan  Parti Maymununa

Yine etkinliğe çok güzel Pritt hediye setini gönderen Real 'e

Şirin yastıkları ile renk katan Hediye mucidine 

 
En kısa zamanda denemeyi düşündüğüm Arzum twister gönderen arzum küçük ev aletlerine 

Simbo blender gönderen Kliksa.com'a 

Kızımın heycanla gelir gelmez yaptığı bu güzel Dohvinci tabloyu gönderen Hasbro'ya 
 

Daha geçen gün bebeğim ishal ve kusmalı bir mikrobik hastalığa yakalandı ve poposu yara oldu resmen Eczacımızın önerisiyle Mustela marka yıkama suyu ve pişik kremi aldım ve inanınki 2 günde yara iyileşti. Hiç bir kremin geçiremeyeceğini düşündüğüm ağır pişiği geçirdiğine kendim bizzat şahit olduğum Mustela markası şampuanla etkinliğe katılmıştı. tereddütsüz deneyeceğim:)

 
 Etkinliğe Kireç sökücü ve mikrofiber bezi ile kozmetik olarak ruj ve kahve göz kalemi ile katılan Farmasi firmasına
 

Angry birds serisi ile renk katan LAV firmasına
 

 
ve çikolata kaplı Meyveleriyle lezzet katan tatlimo sitesine
 
Tek tek teşekkürlerimi sunuyorum:) İşallah yine güzel etkinliklerle sizlerle oluruz. Ürün denemeleri yaptıkça bilgilendirme yapacağım beni izlemeye devam edin:)
 
 


 

 
 

1 yorum: